TURUNDUSRAADIO: Turunduse juhtimisest RMK-s
Rubriik koostöös ajakirjaga Director. Kutsume Turundusraadiosse külla juhte, et rääkida nende vaatest turunduse juhtimisele.
Rubriik koostöös ajakirjaga Director. Kutsume Turundusraadiosse külla juhte, et rääkida nende vaatest turunduse juhtimisele.
Alates neljapäevast viib koolitusfirma Marketingi Instituut
koolitused online'i keskkonda ning nii on kõigil võimalik neist osa saada mugavalt oma kodust lahkumata.
Suhtekorraldus on viimasel ajal populaarne termin, aga mis peitub selle mõiste taga? Teemat valgustab Ann Hiiemaa Meta Advisoryst rääkides suhtekorraldusest.
Neurouuringute põhjal on selgeks tehtud, et printmeedia mõjub inimestele palju tõhusamalt kui digimeedia. Täna arutleme printmeedia uutel suundadel Ronald Viinaga Ekspress Meediast.
„Soovime või mitte, aga inimesed on programmeeritud pöörama tähelepanu liikumisele.
Kuidas tuua tööandja bränd tugeva tarbijabrändi varjust välja. Paljude põnevate algatustega, mis puudutavad tööandja brändingut on tänaseks silma jäänud Elisa. Tööandja brändi arendamisest rääkisime Elisa personalijuhi Kaija Teemägiga.
Turundusraadio stuudios käis Annika Lepp, kes on juhtinud Taimetoidumessi kommunikatsiooni ning on igapäevaselt kursis veganluse käekäiguga Eestis ja maailmas.
Madratsite tellimine posti teel on kogu maailmas kiiresti kasvav äri, kus õnne püüavad paljud suured-väikesed brändid. Suur roll on siin oskuslikul turunduskommunikatsioonil. Lähemalt räägib Raul Kalev.
Infot selle kohta, kes on generatsioon Z, on mitmesugust ning tihti vastuolulist. Kes nad siis ikkagi täpselt on ja millal sündinud?
Milline on kõige usaldusväärsem reklaam? Loomulikult soovitus kelleltki, kes on juba toodet-teenust proovinud ja saab jagada oma kogemust! Soovituste küsimisest ja jagamisest rääkis Andrus Purde Tallinn Marketing Weekil.