Turunduse bakalaureuse- ja magistritööde konkurss 2020
Marketingi Instituut kuulutab juba kümnendat korda välja konkursi parima turundusalase bakalaureuse- ja magistritöö leidmiseks.
Marketingi Instituut kuulutab juba kümnendat korda välja konkursi parima turundusalase bakalaureuse- ja magistritöö leidmiseks.
Marketingi Instituudi poolt korraldatav turunduse bakalaureuse- ja magistritööde konkurss on järjekorras juba üheksas.
Turunduse bakalaureuse- ja magistritööde konkurss toimub sel aastal juba kaheksandat korda.
Turunduse bakalaureuse- ja magistritööde konkurss toimub juba seitmendat korda.
Turunduse bakalaureuse- ja magistritööde konkurss toimub juba seitsmendat korda. Sel aastal laekus meile 63 turundusteemalist lõputööd! Nendest 33 olid bakalaureuse- ning 30 magistritööd.
Romet Järvela on Tallinna Ülikooli bakalaureuse õppekava lõpetanu, kes osales Marketingi Instituudi korraldataval turundusteemaliste bakalaureuse- ja magistritööde konkursil 2016 ja võitis eriauhinna. Tema töö pealkiri oli “Veenmi
Marketingi Instituut kuulutab juba kaheksandat korda välja konkursi parima turundusalase bakalaureuse- ja magistritöö leidmiseks. Konkursi eesmärk on populariseerida turunduse eriala ning hoida silm peal huvitavat
7. septembril toimus "Turunduse tulejoonel vol 8" üritus, mille raames kuulutasime välja 2016. aasta turundusteemaliste bakalaureuse- ja magistritööde konkursi võitjad.
Turunduse bakalaureuse- ja magistritööde konkurss toimus juba kuuendat aastat järjest ning meile laekus 82 turundusteemalist lõputööd, millest 46 olid bakalaureuse- ning 36 magistritasemel.
Turunduse bakalaureuse- ja magistritööde konkurss toimus juba kuuendat aastat järjest ning aastate lõikes on näha, et osalemise populaarsus aina kasvab.
"Turunduse tulejoonel vol 7" ürituse raames 8.septembril kuulutasime välja 2015. aasta bakalaureuse- ja magistritööde võitjad.
Selleaastane konkurss on taakord osalejaterohke ning võitjate väljaselgitamine saab olema raske. Esmapilgul tunduvad lõputööde teemad väga kaasaegsed, huvitavad ja praktilised.
Ligi kuu kestnud konkursi vältel laekus kokku 79 turundusalast lõputööd, mis on meie viieaastase konkursi osalenud tööde rekord! Nendest 42 oli bakalaureuse- ning 37 magistritasemel.
Marketingi Instituut kuulutab juba viiendat korda välja konkursi parima turundusalase bakalaureusetöö leidmiseks.