Turunduse bakalaureuse- ja magistritööde konkurss toimub juba seitmendat korda. Sel aastal saabus 63 turundusteemalist lõputööd, millest 32 olid bakalaureuse- ning 31 magistritasemel. Selleks, et saada näha, millistel turundusalastel teemadel tänavu kirjutati, toome teieni kõik konkursil esitatud tööde teemad. Täname kõiki konkursil osalejaid ja soovime žüriile head võitja väljaselgitamist!
Bakalaureusetööd:
- Anna Kougija "Psühholoogiliste tegurite mõju tarbija ostukäitumisele"
- Annely Orlova "Ärilt-ärile müügistrateegia kujundamine ettevõttes AS Glamox He"
- Cätlyn Tamm "Noorte hoiakud sigaretipakkide pilthoiatustesse"
- Daniil Golubev "Kasutajate loodud sisu integreerimine sotsiaalmeedia turundustegevustesse Visit Estonia kampaania näitel"
- Elin Oper "Impulsiivse ja kompulsiivse ostmise eripärad"
- Gelly Metsaveer "Eesti populaarsemate youtuberite loodud sisu reaktsioon nende peamiste jälgijate seas"
- Helena Pertens "Sündmuse turundus sotsiaalmeedias Pärnu Restoranide Nädala näitel"
- Jaak Kalja "Ettevõtte digitaalse turundusstrateegia kavandamine Volfram Creative näitel"
- Jaana Külim "KUMA brändi kuvand ja tarbija elamusteekonna kaardistamine"
- Kadri Koor "Sihtkoha turundamine sotsiaalmeedias Põlvamaa turismiettevõtete näitel"
- Karoli Noor "Sotsiaalmeediaturundus brändilojaalsuse mõjutajana Eesti jaekaubandusettevõtete näitel"
- Kärt Kaasik "Eestis läbiviidud rahvusvaheliste ühisrahastuskampaaniate kommunikatsioonitegevused"
- Kati Helstein "Majutusettevõtte turundamine Läti sihtturule Kurgo Villa näitel"
- Kati Kuustik "Tarkvarateenuste hinnastamine Magi Metrics Ltd näitel"
- Kristin Prangel "MTÜ Eesti Firmaspordi Liidu turunduskommunikatsiooni tõhustamise võimalused ja väljakutsed"
- Kristin Reinsoo "Turismi maksustamine ja selle mõju turismi arengule arengumaade ja arenenud riikide näitel"
- Kristjan-Artur Reek "Kiirlaenu brändide tuntus ja usaldus Eestis"
- Liis Usin "Online marketing for start-up and small companies: getting the word out there"
- Liisi Suurkivi "Tarbija ostukäitumist mõjutavad tegurid mööbli ostmisel Eesti mööblituru näitel"
- Mariann Leppik "C-hepatiidi kampaania vastuvõtt sihtrühma seas"
- Marili Vihmann "Ettevõtte ühiskondliku vastutuse kontseptsiooni kasutamine turunduskommunikatsioonis AS Põltsamaa Felix näitel"
- Mariliis Õunapuu "Ärikinnisvara arendusettevõtetele sobiva kliendirahulolu mõõtmise mudeli väljatöötamine Mainor Ülemiste AS näitel"
- Marju Puk "Kultuurisündmused sihtkoha turunduses Pärnumaa näitel"
- Meiliin Soome "Maanteeameti sotsiaalkampaania „Olen silmapaistev!“ märgatavuse ning mõjususe analüüs noorte seas"
- Merily Viita "Marketing towards religious groups"
- Merle Kotiesen "Organisatsioonikultuuri mõju organisatsiooniliikme pühendumisele sotsiaalse ettevõtte Rakvere “Sõbralt sõbrale” näitel"
- Moona Saloranta "Brand image. Case finlayson"
- Nikita Kuznetsov "e-Sports and the attitude of the Russian-speaking residents of Estonia to e-Sports"
- Piia Õunpuu "Eesti moe-ja ilublogijate praktikad ja eetilised dilemmad brändikoostööde kajastamisel"
- Rasmus Vaino "Eesti kui turismisihtkoha tajutud ja visandatud online-kuvandi tähistuste analüüs Instagrami fotode sügavõppe abil"
- Rauno Pello "Sensemaking of service design: case of Estonian service design leaders"
- Silvia Johanna Haavel "The acceleration of generation y decision-making process in refractive surgery: the case of KSA vision clinic"
- Tanel Kobrusepp "Müügiinimeste sisemised ja välised motivaatorid AS LHV Group näitel"
Magistritööd:
- Aet Seil "Brändi tuntuse mõõtmine raadiojaama MyHits näitel"
- Annika Altmäe "E-ostlejate tarbimispraktikad ja soovitused nende muutmiseks"
- Annika Liivamägi "E-poe klientide ostu mittesooritamise või katkestamise põhjused finewine.ee ja dunker.ee näitel"
- Anu Kerdi "Tellija ja loovjuhi teadlikkus huumori kasutamise efektiivsusest Eesti telereklaamis"
- Diana Timberg "Luksusteenuse veebilehe optimeerimine otsingumootorile hotelli Lydia näitel"
- Eliis Oru "Turundustegevuste kohandamine millenniumi põlvkonna tarbijakäitumisega AS Tallink Grupp näitel"
- Gerli Selge "Tarbijate hoiakud virtuaal- ja liitreaalsuse kasutamisse turunduses"
- Hannes Virkus "Ridesharing companies’ best practices for global expansion"
- Kadi Riive "Riigi brändimine Eesti näitel"
- Kadri Piirimäe "Interaktiivsete tehnoloogiliste lahenudste kasutamine korduvkülastuste suurendamiseks Eesti muuseumide näitel"
- Kaia Vester "Personaliteenuste sisseostmise turg Eestis: pakkumise ja ootuste analüüs"
- Kairi Pops "Kliendirahulolu komponendid kliendilojaalsuse kasvatamisel AS Talot näitel"
- Karl-Rauno Miljand "Estonia as the leading digital hub for international civil society organisations"
- Kertu Kaur "E-poe kasutajamugavuse parendamise võimalused Beebile.ee näitel"
- Kristin Kesküla "Asukoha ja lojaalsuse mõju ostukoha valikule: Veeriku Selveri juhtumiuuring"
- Kristina Piliste "TTÜ Mektory tehnoloogiakooli tuntus Eesti gümnaasiumiõpilaste seas"
- Kristiina Rööpmann "Tarbijakrediidi reklaami avalikustamise seadusandluse kitsaskohad finantsettevõtete näitel"
- Madina Baranova "Blogijate kui arvamusliidrite mõju tarbija ostuotsustusprotsessile ilublogijate näitel"
- Marika Nurk "Strateegilises juhtimises ja kommunikatsioonis integreeritud mõtteviisi rakendamise mõju audiitorettevõtja näitel"
- Maris Nool "Instagram ülikooliraamatukogu turunduskanalina Tallinna Tehnikaülikooli raamatukogu näitel"
- Merili Milber "Teenuse kvaliteedi mõju kliendirahulolule Moekas e-poe näitel"
- Nele Jaago "Mahetoidu valdkond rohelise turunduse aspektist"
- Piret Alvre "The impact of interface animations on the user experience: directing customer's attention in online shopping sites"
- Raili Vunk "Growth hacking in Estonian start-ups"
- Rauno Sigur "Tarbijate hoiakud ja ostukäitumine tarbeelektroonika soetamisel internetist"
- Rene Poljakov "Kasutajate kaasamine ettevõtte internetiturunduse tõhustamisse OÜ Fitlap näitel"
- Siim Suure "Pakendi disaini seos tarbijate tähelepanu ja eelistustega veebipoes"
- Teele Tamm "Sotsiaalmeedia rakendamine rahvaspordiürituste edendamise eesmärgil MTÜ Klubi Tartu maraton näitel"
- Triinu Haki "Ökomärgised ja ekspordiedukus Eesti Kodukeemia tootmisettevõtete näitel"
- Viktoria Jesjutina "Juhendmaterjali koostamine pakendiarvestuse süsteemi parendamiseks Eestis"
Kõik siinsed tööd on avalikustatud autorite loal.
Täname veelkord kõiki, kes töö esitasid! Mõlema kategooria võidutöö auhinnaks on 300€. Võitjad selguvad hiljemalt 15.septembriks 2017.
Tutvu ka meie põnevate "B2B turunduse strateegia" ja "Turunduskommunikatsiooni programm" koolitustega!