Marketingi Instituudi poolt korraldatav turunduse bakalaureuse- ja magistritööde konkurss on järjekorras juba üheksas. Tänavusel aastal esitati kokku 43 turundusealast lõputööd, millest 25 olid bakalaureuse- ning 18 magistritasemel. Toome teieni kõik konkursil esitatud tööde teemad, paljusid neist saate ka siinsamas lugeda. Täname kõiki konkursil osalejaid ja soovime žüriile head võitja väljaselgitamist!
Mõlema kategooria võidutöö auhinnaks on 300€. Võitjad selguvad septembris 2019.
Bakalaureusetööd:
- Anette Sõna "Kantseliitlik sõnakasutus Eesti ajakirjandusväljaannetes ilmunud sulanduvates reklaamides"
- Anna-Liisa Kärson "Värviteooriale tuginedes turundustegevuste arendamine Instagramis Z-generatsioonile Kuutsemäe Puhkekeskuse näitel"
- Annaliisa Heinsalu "Hoiakud ja eelistused seksuaalse kuvandiga reklaamide suhtes Eestis ja Hiinas"
- Britt Vaino "Elamuslike teenuste turundamine sotsiaalmeedias Y-põlvkonnale Perona Bowlingu näitel"
- Elina Jõema "Videote kasutamine sihtkoha turundamisel MTÜ Eesti Konverentsibüroo näitel"
- Els Maria Metsmaa "Töö paindlikkuse ja töökoha ebakindluse tajumise seosed organisatsiooni X näitel"
- Helena Eharand "The nation brand of Estonia: A Case Study of Estonian Song Celebration"
- Helena Vaht "Blogide kasutamine Eesti organisatsioonide kommunikatsioonis ja turunduses"
- Isabel Kärtner "Sisuturunduse mõju suhtekorraldusele hetkel ja tulevikus"
- Kätriin Viru "Eesti teismeliste tüdrukute kommertskoostööle orienteeritud tähelepanu püüdmise strateegiad sotsiaalmeedias"
- Kerlika Käsper "Eesti kirjastuste tegevus sotsiaalmeedias Facebooki näitel"
- Kirsi Pruudel "Tervise ja fitnessi sotsiaalmeedia mõjuisikute käsitlused tervisest"
- Kristiine Torim "Tarbijate motiivid valjude ja vaiksete brändide ostmisel 18-38 aastaste seas"
- Külli Linde "Brändi väärtuspakkumine telekommunikatsiooni teenuse näitel"
- Liis Paalits "Brändisaadikute mõju tarbija ostukäitumisele"
- Marget Miil "9-13 aastaste Eesti noorte vaatamiseeslistused YouTube'is ja eetiliselt probleemse sisu tõlgendused"
- Mari-Liis Päären "Eesti kaitseväe struktuuriüksuste sotsiaalmeedia kasutamise praktikad Facebooki näitel"
- Maria Paalma "The perception of Nike brand ambassadors in Estonia"
- Melissa Mühlberg "Lõhnaturundusest Solarise Keskuse ja Euronicsi kaupluse näitel"
- Merilin Punder "Customer approaching techniques in Apranga and Põldma Kaubanduse retail stores in Estonia"
- Merilin Vernik "Sotsiaalselt vastutustundliku ettevõtluse representatsioon organisatsioonide kodulehekülgedel"
- Neveli Niit "Eesti noorte täiskasvanute ühekordsete plastikpakendite tarbimist mõjutavad tegurid"
- Sharon Kelly Ansen "Sotsiaalmeedia roll sihtkoha valikul Tartu linna näitel"
- Veronica Zäro "Eesti sõiduautode järelturu ostu-müügi analüüs"
Magistritööd:
- Daisy Koorits "Tööandja artaktiivsuse tõstmine õendusüliõpilaste seas SA Viljandi haigla näitel"
- Helen Külaots "Mobiiltelefoni autoroolis kasutamise diskursused 25-34 aastaste autojuhtide seas"
- Jaana Saluste "Vanussurve Eesti turunduses ja hoiakud visuaalses reklaamis kasutatavate modellide suhtes"
- Kadi Kroon-Laur "Sotsiaalreklaami poolt tekitatava afekti seosed mäletamisega"
- Kaire Puhkam "Neuroturunduse hetkeolukord Eestis"
- Katre Korjus "Pornostumine Eesti muusikavideotes 3 populaarse muusikavideo näitel"
- Katriin Vesik "Kliendirahulolu mõõtmine AS TV Play Baltics näitel"
- Kuldar Kirt, Kati Pino "Sisuturunduse kasutamine õigusteenuse turundamisel Eesti advokaadibüroode näitel"
- Marje Paddar "Eesti kujutamine avalikus diplomaatilises kommunikatsioonis Twitteri säutsude näitel"
- Goh Seng Jone,Taranika Tionna Nurmik "New retail: An expolatory study on end-to-end value chain digitisation in Chinese and Estonian grocery industries"
- Piia Õunpuu "Mõjuliidrite kaasamine reklaamikampaaniatesse: eetiliste probleemide kaardistamine siseringi uurijana"
- Riin Oeselg "Päästeameti kui tööandja kuvand suurimates online-portaalides ilmunud meediakajastuste näitel 2018. aastal"
- Riinu Toomsalu "Paindlik põlvkond Eestis ja nende hinnang meediategevusele ning turundajate hoiakud antud sihtrühmas"
- Sandra Kamarik "Persoonibrändi loomine ja arendamine konkurentsivõimelisuse tõstmiseks ja karjääri edendamiseks"
- Sigrit Tiits "Kõrgtasemeliste välisvisiitide roll eksportööride toetamisel aastatel 2014-2018"
- Sirli Saar "Consumer acceptance of self-service technologies in Estonia retail market"
- Teele Treiel "Ühisturunduse kasutamine Eesti tarkvaraarendussektori ettevõtete rahvusvahelistumisel"
- Timo Suvi "Disaini rakendamise mõõtmine organisatsioonis Luminor Bank AS näitel"
Kõik siinsed tööd on avalikustatud autorite loal.
Infopesa: