Turunduse bakalaureuse- ja magistritööde konkurss toimus juba kuuendat aastat järjest ning meile laekus 82 turundusteemalist lõputööd, millest 46 olid bakalaureuse- ning 36 magistritasemel. Tööde teemad on väga huvitavad ning praktilised, mis teeb taaskord võitja väljaselgitamise raskeks. Selleks, et saada aimu, millistel turundusalastel teemadel tänavu aasta kirjutati, toome teieni kõik konkursil esitatud tööde teemad.
Bakalaureusetööd:
- Heleen Pokk „Pakendidisaini väljatöötamise protsess Eesti liha- ja piimatootmiseettevõtete ning disainibüroode näitel“
- Marika Tamm „Telereklaami kujunduse optimeerimine AS Starman reklaamide näitel“
- Liisa Mitt „Tallinna Tehnikaülikooli brändi identiteedi ja kuvandi vastavus abiturientide seas“
- Jaanika Tigane „Majutusettevõtte turundamine sotsiaalmeedias Dorpat hotell ja konverentsikeskuse näitel“
- Mario Nurmelaid „Kliendirahulolu ja seda mõjutavad tegurid e-kaubanduses Surfhouse e-poe näitel“
- Kerli Pedak „Uue põlvkonna tarbija (y-põlvkonna) hoiakute seos brändikujundusega“
- Miina Must „Peipsimaa toidukultuuri omapära kasutamine sihtkoha turunduses“
- Romet Järvela „Veenmisvõtete kasutamine Youtube’i videoblogijate näitel“
- Keiti Oja „Trükireklaamide roll noortele suunatud turunduskommunikatsioonis“
- Greete Kallast „Sotsiaalmeedia kasutamine personali valiku tegemisel Eesti panganduse näitel“
- Britt Rosenberg „Väärtuste uurimine Eesti populaarsemates isiklikes blogides“
- Teele Treiel „Eestis tegutsevate pankade sponsorlusstrateegiate ning brändi imago vaheline seos“
- Veronika Gorbatenko „Trükireklaami taustavärvide mõju erinevate kultuuriliste taustadega tarbijatele Eestis“
- Hanna Martinson „Tubakatootjate turundusvõtted ja nende võimalik efektiivsus Eestis pärast tubakareklaami keelustamist“
- Karolin Kondrat „Eesti tarbijate teadlikkus ökomärgistest ja selle mõju tarbijate ostuotsustele ilutoodete näitel“
- Ian Gustav Ahlberg „A comparative look at financial startups and mature companies to see what kind of role public relations plays for these organizations“
- Maria Kristiina Ventsel „Neuroturunduse kasutamise võimalused sotsiaalturunduses“
- Anna-Maria Mikaberidze „Osturiski tajumine tarbijakäitumises ja selle elementide analüüs TTÜ tk üliõpilaste ja üliõpilaskandidaatide näitel"
- Keilyn Kase „Toidukoha valikut mõjutavad tegurid koolieelikust lapsega väljas söömisel“
- Triin Auväärt „Suust-suhu-turunduse võimalused suhteturunduse arendamisel majutusettevõttes Carolina hotelli näitel“
- Katriin Vesik „Tarbijate motiivid EhituseABC kauplusteketis müüdava private label’i NOVIPro ostmisel"
- Katriin Mangus „Tallinna ülikooli suhtekorralduse eriala vilistlaste tööalaste oskuste ja pädevuste uuring“
- Tauno Kuhi „Ostuotsust mõjutavad tegurid telemüügis telekommunikatsiooni valdkonnas Elisa Eesti AS näitel"
- Kedi Teegelmann „E-turunduse teadlikkus ja kasutamine valitud eesti turismiväikeettevõtetes“
- Annely Linkmann „Eesti tarbijate eelistused muusikakuulamise kanali ja seadme valikul“
- Anna-Liisa Laas „Mokai brändi tuntuse mõõtmine“
- Karin Kolomainen „How can Volt Aps successfully use social media like Instagram and Facebook to enter the Estonian music festival or similar event markets with its portable mobile phone charging service?“
- Marelle Ellen „Digitaalmeedia kasutus kasvufaasis olevate veebi- ja tarkvarapõhiste Eesti idufirmade turundustegevuses“
- Marlen Väli „Heategevuse toetamine ettevõtete poolt vähiravifondi „Kingitud Elu“ näitel“
- Edgar Leht „Sotsiaalturunduslike telereklaamide mõju hindamine võrdluses kommertsturunduslike reklaamidega psühhofüsioloogiliste testide abil“
- Kadi Lumi „Sales promotion“
- Nele Sõber „Turunduskommunikatsiooni tõhustamine eesti turul Narma OÜ näitel“
- Silver Tilk „Personaalbränding Linkedin-i ja isikliku kodulehe kaudu“
- Gerda Kuum ja Livija Ausmane „How could market selection through the usage of oli framework influence SMEs internationalization process? The case of Amoralle"
- Steissi-Ann Eglit „Kohaturundust mõjutavad tegurid Otepää valla näitel“
- Kadri Miggur „Tarbijate mahetoiduainete ostuotsust mõjutavad tegurid“
- Maris Parmakson „Tarbijate ostukäitumine piimatoodete ostmisel tartu linna väikelastega perede näitel"
- Bertha Tulviste „Uue toote lansseerimise probleemidest ja võimalustest heinapiima näitel“
- Jenny Tupits „Üliõpilaste emotsioonid ja hoiakud liitreaalse reklaami suhtes Layar rakenduse näitel“
- Eva Kaisa Toode „Eesti pagari brändi tuntuse ning tajutud kvaliteedi mõõtmine“
- Kenneth Koch „Noorte ostueelistused ja motiivid kinnisvara soetamisel“
- Ksenia Lovkis „Tarbijakäitumise käsitlus e-turunduse näitel“
- Ranno Tasane „Spordi sponsimise motiivid“
- Veiko Poom „Brändilojaalsuse kujunemine TTÜ ärinduse tudengite hulgas Apple brändi näitel“
- Daisi Mats „Tarbija teadlikkus täisteravilja kasuteguritest ning selle teadlikkuse mõju ostukäitumisele“
- Kristel Kõiva „The impact of attributes and reviews on young adults’ decision-making process in hotel booking“
Magistritööd:
- Tiina Lindam „Ilumeditsiini ettevõtte Medemis OÜ kliendirahulolu mõõtmine“
- Jaanika Kivilo „CRM-i süsteemi ja digitaalse turunduskommunikatsiooni integreerimine: kvalitatiivne analüüs"
- Eva-Maria Leetma „Tavabännerite ja taasturundavatebännerite võrdlus osaühingu Chilli Deals näitel“
- Zahhar Kairjak „Meedia konteksti mõju reklaami meenumisele"
- Marit Piirman „Using humour in estonian accommodation establishments` marketing communication and service processes“
- Anneli Lehtsalu „Välisturule sisenemise meetodi valikut mõjutavad tegurid Eesti mööblitööstusettevõtete näitel“
- Mihhail Duzenko „Brändi tematiseerimine ehk brändi teema väljakujundamine „Noorus Spa Hotel" näitel“
- Laura Kaur „Turundusinnovatsiooni probleemid Tarmeko LPD OÜ eksporttegevuses“
- Maarja Pütsep „Decreasing Public Sector Spending Through the Increment of E-Service Usage by Implementing Marketing in E-Governance Example of the Road Administration“
- Kristiina Kaasiku „Alkoholi telereklaamide mõju tarbijate ostuotsustusprotsessile“
- Einar Kaljuveer „Haavaravi brändide mainimiste ajendid virtuaalsuhtluses“
- Triinu Tarus „Väljas söömise diskursuse konstrueerimine Instagrami postitatud fotodel telliskivi loomelinnaku söögikohtade näitel"
- Kristiina Oppar „Eesti- ja venekeelsete abiturientide kaubamärgieelistused aastal 2014 (riiete ja jalanõude näitel)“
- Reesika Adojaan „Rootsi korterelamutele kehtestatud energiatõhususe nõuded ja nende mõju Kodumaja AS-i turule sisenemisel“
- Aune Aunapuu „Otsingumootori reklaamile tehtavate kulutuste riikidevahelised erisused“
- Eglis Rohtla „Brändi roll kliendi valikutes õigusteenuse tarbimiseks Eesti õigusturu analüüsi näitel“
- Priit Silvet „The Effect of Brand Elements on the Success of a Crowdfunding Campaign“
- Henri Harvilaht „Optimizing CRM on B2B market, case Sweco Finland“
- Lauri Sokk „Integreeritud meetoditega veebisaidi kasutajasõbralikkuse hindamise tööriista loomine"
- Kristella Kõrgesaar „Inimeste osakondadevaheline suunamine visuaalsete materjalide abil Tallinna Kaubamaja näitel“
- Tatjana Rozentsova „Country of origin effect evaluation of the label “Made in Italy”“
- Karin Meikas „Ärikliendi ootuste täitmise võimalused personaliotsingu teenuse näitel“
- Kristi Aedma „Brändi identiteedi ja kuvandi vastavus TTÜ tantsutüdrukute näitel“
- Aleksandr Burenkov „Исследование разработки новой технологии переработки отработанных тонерных картриджей на примере эстонской компании finroport pluss ou“
- Alar Pink „Juhi imidži mõju brändiimidžile“
- Liis Pung „Eesti tarbijate hoiakud olmejäätmete sorteerimisel jätkusuutliku tarbimise kontekstis"
- Gerly Kedelauk „Synlab Eesti Soome turule sisenemine“
- Kaisa Rannala „Reklaamieelarve facebooki suunamise trendi võimalused ja ohud Eestis digitaalmeedia spetsialistide hoiakute põhjal“
- Aleksandr Hussainov „Fonosemantiline aspekt reklaamtekstis“
- Madli Lillemägi „Digital transformation the key for better customer experience - A study of transforming businesses to lead digital customer experience"
- Martin Kesküll „Fitshop.ee e-teenusekvaliteedi mõõtmine E-S-QUAL ja E-RECS-QUAL mudelitega"
- Olga Nazarova „Ettevõtte sotsiaalse vastutuse aruandlus AS Tallinna Vesi näitel"
- Marie Evart „Turunduskeskne lähenemine värbamisele ja tööandja soovitamisega seotud tegurid“
- Helen Kruut „Raviturismi arendusvõimalused Saaremaa näitel"
- Kätlin Pendarov „Välisturistide reisikäitumine Tartus“
- Liisa Karjahärm „Factors affecting customers’ purchase decision towards online shopping for toys: Case TOPTOY OÜ "
Täname veelkord kõiki, kes töö esitasid! Võitjad selguvad hiljemalt 15.septembriks 2016. Mõlemas kategoorias on võidutööle auhinnaks 300€!
Tutvu ka meie uue ning väga populaarse "Praktiline turundus" koolitusega!
Infopesa: