Marketingi Instituut kuulutab juba viiendat korda välja konkursi parima turundusalase bakalaureusetöö leidmiseks. Konkursi eesmärk on populariseerida turunduse eriala ning hoida silm peal huvitavatel valdkonnapõhistel uurimisteemadel.
Oodatud on kõik lõputööd, mis on kaitstud 2014/2015 õppeaastal Eesti või välisülikoolides Eesti tudengite poolt. Tööd võivad olla nii eesti, inglise, vene kui ka rootsi keeles.
Võidutöö auhinnaks on 300€!
Tööde esitamise lõpptähtaeg on 30.juuni 2015.
Võitjad kuulutatakse välja hiljemalt 15.september 2015.
Osalemiseks saada oma lõputöö koolitus@mi.ee.
Konkursi tingimused:
- Marketingi Instituudil on õigus sobiva võidutöö puudumisel auhind jagada osadeks.
- Marketingi Instituudi otsus on lõplik.
- Auhinna saaja maksab üksikisiku tulumaksu.
2014 aasta võitja Helerin Kukk: “Soovitan kindlasti kõigil turundushuvilistel konkursist osa võtta, sest osalemine on ju IMELIHTNE – ei pea enam koostama eraldi tööd, vaid saata tuleb see, mida juba nagunii ülikooli lõpetamiseks kirjutad. Konkursi võitmine andis mulle enesekindlust ning kinnitas, et bakalaureusetöö oli huvitav ja vaeva väärt. Marketingi Instituudi konkursi võit pani äärmiselt positiivse punkti ülikooli lõpetamisele ning tore on teada, et sain töö käigus saadud tulemusi teistega jagada. Väga hea on teada, et oma ala eksperdid hindasid minu jõupingutusi.“
Helerini võidutöö: "Toote pakendi disainielemendid lastele suunatud turunduses"
Vaata lisaks: Turunduse magistritööde konkurss 2015