play pause mute unmute Update Required To play the media you will need to either update your browser to a recent version or update your Flash plugin. Lae alla mp3 Telli meeldetuletus uuest saatest Telli RSS 108 Tuuli Härson, kes on Politsei- ja Piirivalveameti kommunikatsioonibüroo peaspetsialist räägib turundusest, kommunikatsioonist, organisatsiooni kaasahaaramisest ennetustöösse. Saate pikkus 60.25 Märksõnad: turundus, avalik sektor, kommunikatsioon, ennetus, kampaania, mitmetahulisus, inimese käitumise mõjutamine, kaasamine, turvalisus, usaldus, kommunikatsioonikanal, meedia, ennetav sõnum, intervjuu, postkaart, sõnum, liiklustalgud, sotsiaalmeedia, Facebook, koostöö, teavitus, strateegia, väljakutsed, infomaht, maine, liikluskaamera, e-riik, bränd, kuvand, turvatunne, hirm, tarbija, arenev turg, arenenud turg, printmeedia, raadio, meedium, platvorm, digiplatsvorm, kuulaja, Eurovisioon, kaubanduskett, katse, kemikaalid, ökodieet, toitumine, ökoloogiline, roheline turundus, ettevõte, tulevikuühiskond, jagamine, mänguasjad, Ärimudel, taaskasutus Inimesed: Tuuli Härson, Anu-Mall Naarits, Marko Reikop Ettevõtted: Politsei ja Piirivalveamet, Marketingi Instituut, Eurovisioon, COOP Saatelõigud Turunduse tulejoonel Lae alla mp3 Vaata lisainfot play pause mute unmute Update Required To play the media you will need to either update your browser to a recent version or update your Flash plugin. Turunduse uudised Lae alla mp3 Vaata lisainfot play pause mute unmute Update Required To play the media you will need to either update your browser to a recent version or update your Flash plugin. Turundustäht Lae alla mp3 Vaata lisainfot play pause mute unmute Update Required To play the media you will need to either update your browser to a recent version or update your Flash plugin. Turundusdoktor aitab Lae alla mp3 Vaata lisainfot play pause mute unmute Update Required To play the media you will need to either update your browser to a recent version or update your Flash plugin. Tahad rohkem teada? Turundusraadio: filmi turundamisel on kõige tähtsam isiklik kontakt Kuidas mõõta kommunikatsiooni efektiivsust?