Saatelõik: Turunduse tulejoonel
Update Required
To play the media you will need to either update your browser to a recent version or update your Flash plugin.
Avaliku sektori turundus on väga mitmetahuline, kuuluvad siia alla ju nii valitsusasutused, ministeeriumid, ametid, haiglad, koolid, teatrid, muuseumid, omavalitsused ja palju muid asutusi. Täna räägime turundusest Politsei- ja Piirivalveametis.
- Avalikus sektoris on turundus tihti tabusõna, sest seda seostatakse kõige kommertslikuga ning turunduse asemel soovitatakse kasutada teisi väljendeid nagu kommunikatsioon, ennetus, harimine ja muud. Kuidas teil Politsei- ja Piirivalveametis turundusega lood on?
- Kuidas teil turundus- ja kommunikatsioon korraldatud on?
- Kuidas koostate turunduse- ja kommunikatsioonitegevuste plaani? Kui tihti plaane muudate?
- Kuidas kaasata oma suurt organisatsiooni turunduse- ja kommunikatsioonitegevustesse?
- Missuguse on teie jaoks olulisemad kampaaniad aasta jooksul? Kuidas neid planeerite? Kui palju varem alustate elluviimisega? Kuidas tulemusi mõõdate?
- Missugused on teie turunduses ja kommunikatsioonid kõige olulisemad väljakutsed?
- Missugused on olnud kõige edukamad tegevused turunduses ja kommunikatsioonis ning mis nende taga olnud?
- Lõpuküsimus teisest valdkonnast: kuidas saaks teie teadmisi kasutada ära Eesti riigi turundamisel?
Saatelõigu pikkus 36.33