fbpx Turundus avalikus sektoris | Marketingi Instituut

Turundus avalikus sektoris

Saatelõik: Turunduse tulejoonel

Avaliku sektori turundus on väga mitmetahuline, kuuluvad siia alla ju nii valitsusasutused, ministeeriumid, ametid, haiglad, koolid, teatrid, muuseumid, omavalitsused ja palju muid asutusi. Täna räägime turundusest Politsei- ja Piirivalveametis.

  • Avalikus sektoris on turundus tihti tabusõna, sest seda seostatakse kõige kommertslikuga ning turunduse asemel soovitatakse kasutada teisi väljendeid nagu kommunikatsioon, ennetus, harimine ja muud. Kuidas teil Politsei- ja Piirivalveametis turundusega lood on?
  • Kuidas teil turundus- ja kommunikatsioon korraldatud on?
  • Kuidas koostate turunduse- ja kommunikatsioonitegevuste plaani? Kui tihti plaane muudate?
  • Kuidas kaasata oma suurt organisatsiooni turunduse- ja kommunikatsioonitegevustesse?
  • Missuguse on teie jaoks olulisemad kampaaniad aasta jooksul? Kuidas neid planeerite? Kui palju varem alustate elluviimisega?  Kuidas tulemusi mõõdate?
  • Missugused on teie turunduses ja kommunikatsioonid kõige olulisemad väljakutsed?
  • Missugused on olnud kõige edukamad tegevused turunduses ja kommunikatsioonis ning mis nende taga olnud?
  • Lõpuküsimus teisest valdkonnast: kuidas saaks teie teadmisi kasutada ära Eesti riigi turundamisel?

Saatelõigu pikkus 36.33