fbpx Turundus avalikus sektoris | Marketingi Instituut

Turundus avalikus sektoris

Saatelõik: Turunduse uudised

Euromonitori uudis raadio kuulamisest üle maailma väidab, et vaadates raadioaparaatide arvu, on see kahanv meedium. Raadiokuulajate arv on kahanenud ca 30 aastaste kuulajate hulgas kolmandiku võrra, kuid huvitaval kombel reklaamitulu on vähenenud vaid protsendi võrra. On ka turge, kus kuulajate arv on kasvanud, kuid need on pigem suured arenevad turud nagu India, Tšiili. Arenenud turgudel on olnud langus märkimisväärne, sest seal on tarbijatel rohkem alternatiive mobiiltelefonide, arvutite või muu elektrooniliste seadmete näol.

Samas arvatakse siiski, et raadiot jätkub veel kauaks. Reklaamikasvu nähake eelkõige langeva printreklaami arvelt, kuid eduteguriks on uue tehnoloogiaga kaasaminek kasutades ära raadio meelelahutuslikkust, digitaalseid ekraane ja täpsemaid võimalusi kuulajate analüüsimiseks.

Missugust rolli mängib raadio teie kommunikatsioonis?

Saatelõigu pikkus 8.26