Saatelõik: Turunduse tulejoonel
Update Required
To play the media you will need to either update your browser to a recent version or update your Flash plugin.
Turunduse tulejoonel saateosas arutlevad Anu-Mall Naarits, Raul Kalev ja Piret Reinson järgnevatel teemadel:
- Nordea Pank on sponsorlust kasutanud strateegilise turunduskommunikatsiooni vahendina. Mida see strateegilisus teie jaoks tähendab?
- Kuidas teie sponsorluspoliitika on kujunenud? Kas olete oma otsustes sponsoreeritavaid valdkondi valides vaba või peate jälgima kontserni poliitikat?
- Missugust rolli täidab sponsorlus teie turunduskommunikatsioonis? Kuidas seate sponsorlusele eesmärke?
- Kuidas leiate sobivad partnerid? Kuidas partnereid valite? Millist partnerit eelistate, kas pigem tugeva turunduskompetentsiga või pigem nö säravate silmadega tegijat?
- Kuidas olete oma sponsorlusportfelli koostanud?
- Missugused on võtmetegurid ühe sponsorprojekti õnnestumisel teie kui sponsori jaoks?
- Meie traditsiooniline lõpuküsimus, mis on ajendatud Vene impordipiirangutest Eesti toiduainetööstusele ja mille eesmärk on anda toiduainetööstusele uusi vaatenurki ja inspiratsiooni selle kohta, kuidas nende ettevõtete turundust paremini arendada. Kuidas võiksid Eesti toiduainetootjad saada suurimat kasu sponsorlusest?
