Tulemuslik mess
114
Räägime tulemuslike messide ettevalmistamisest, läbiviimisest ja järeltööst saatekülalise Daire Heinlaga, kes on HKScan Estonia AfH direktor. Saate pikkus 60.20.
Daire on ka praktik meie koolitusel Praktiline turundusürituste korraldamine.
Kuidas sponsorlust turunduses kasutada?
Sotsiaalmeedia trendid
Üritusturundus
58
Saate külaliseks on ettevõtja ja üritusturunduse professionaal Aivar Laan, kes praegu arendab Pakri saari, restorani City Marina, Katusekino, Eesti suveniire, brändinguagentuuri The Agency ning ürituste korraldamise agentuuri 360° Event Service.
Kasumlikud brändid
Reklaamide testimine
Kuidas turundada venelastele?
31
Saates esineb loovagentuuri Smart City tegevjuht Ilja Burtsev.
Kuidas mõõta kommunikatsiooni efektiivsust?
29
Saates esineb maailma suhtekorralduse ja kommunikatsioonijuhtimise organisatsioonide ühenduse Global Alliance president professor Anne Gregory.
Saade on ingliskeelne.
Kuidas meedias tähelepanu saavutada?
27
Saates esineb LH Concept juht ja vanemkonsultant ning Eesti Suhtekorraldajate Liidu president Aive Hiiepuu.
Ostukäitumise mõjutamine poes
24
Saates esineb Santa Maria Ida-Euroopa turundusjuht Kaarel Karu.
Kuidas välisturul väikese eelarvega turundada?
20
Saates esineb OÜ Baltic Disc tegevjuht Aare Puur.
Miks ei näe paljud organisatsioonid oma reklaamikulutuste ja müügikasvu vahel seoseid?
1
Avasaates on külalisteks meediaekspert Hanno Kindel firmast Mediahouse ja Valio turundus- ja tootearendusdirektor Krista Kalbin.