fbpx Turunduskommunikatsiooni programm | Marketingi Instituut

Turunduskommunikatsiooni programm

Sissejuhatus

Marketingi Instituut on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.

Turunduskommunikatsiooni programmi eesmärk on tõsta Eesti turundajate taset varustades neid praktiliste ja eluliste teadmistega ning turundusoskustega turunduskommunikatsiooni võtmevaldkondades.

Õppijad omandavad turunduskommunikatsiooni teadmiste põhimõtted ja oskused läbi praktiliste harjutuste. Koolitusprogramm on oma olemuselt koolitatava jaoks praktiline, tulemuslik ja interaktiivne.

Õppeprogrammi läbijad on ahvatlevaks tööjõuks turundusspetsialistidena ning paari aastase praktilise töö järel turundusjuhtidena. Edasine spetsialiseerumine on võimalik turunduse analüüsile, turunduse tehnoloogiale, internetiturundusele, ATL ja BTL turundusele, müügijuhtimisele, teeninduse juhtimisele.

Õppekava läbimine on heaks aluseks ärijuhtimise, ettevõtluse, turunduse bakalaureuse või ka magistrikraadi läbimiseks.

Sihtgrupp
  • turundusjuhid, kellel on kuni paariaastane töökogemus;
  • müügijuhid või kommunikatsiooni juhid, kes soovivad kasvada turundusjuhiks;
  • tegevjuhid ettevõtetes, kus ei ole turunduse ja/või kommunikatsioonijuhti ja nad ise peavad turunduse ning kommunikatsiooniga hakkama saama;
  • konsultandid, kes nõustavad ettevõtteid, näiteks reklaamibüroode projektijuhid või europrojektide kirjutajad;
  • turundusassistendid ja –spetsialistid, kes soovivad karjääriredelil edasi areneda.
Koolitusprogrammi läbinu teab
  • turunduse strateegia ja planeerimise põhimõtteid,
  • brändi loomise põhimõtteid,
  • meediaplaneerimise põhimõtteid,
  • turunduskampaaniate planeerimist,
  • turundust mõjutavaid seadusi,
  • tulemusturunduse põhimõtteid,
  • suurandmete põhise turunduse põhimõtteid.
Koolituse läbinu oskab
  • koostada turundusstrateegiat,
  • oskab koostada turundusplaani ja turunduseelarvet,
  • välja töötada brändi alused,
  • valida turunduskommunikatsiooni kanalid ja vahendid,
  • näha turunduskommunikatsiooni olulisemaid riske ja neid maandada.
Koolituse läbinu suhtub
  • turundusse kui tulemustele keskendunud juhtimisprotsessi.
Koolitusprogrammi läbiviimine

Turunduskommunikatsiooni programm kestab 6 kuud. Selle aja sees on 6 lähiõppepäeva see on 48AT, millele lisandub iseseisev töö 5-10 h nädalas, kokku hinnanguliselt 194 h/kokku. Kodutööd ja eksamid esitatakse läbi kasutajasõbraliku ja lihtsa elektroonilise õppekeskkonna Talent LMS. Eksamil võib kasutada mooduli õppematerjale.

Hinnatakse kodutöid ja eksameid. Mooduli koolitaja hindab kodutööd ja eksamid 10 palli süsteemis, millest positiivselt sooritatuks loetakse töid hindele 4 – 10. CMI ehk Marketingi Instituudi sertifikaadi saab kõigi õppesoorituste sooritamisele vähemalt hindele 4. Õppijad varustatakse õppematerjalidega, mis on koostatud ja toimetatud Marketingi Instituudi koolitajate poolt.

Koolituse lõpetaja, kes osaleb ainult koolituspäevadel, saab selle kinnituseks tõendi. Koolituse lõpetaja, kes lisaks koolituspäevadel osalemisele esitab iseseisva töö ning saab sellele koolitaja tagasiside ja hinnangu, saab selle kinnituseks tunnistuse, kus on ära märgitud hinne. 

Programmi koolitajad

Anu-Mall Naarits, kes on Eesti üks tuntumaid turunduskoolitajaid ja turunduskonsultante, kellel on turunduskogemust üle 20 aasta. Ta on juhtinud turundus- ja müügimeeskondi Baltikas, Radiolinjas (praegune Elisa), Eesti Kindlustuses (praegune If Kindlustus) ning viinud läbi sadu erinevaid turunduskampaaniad ja võitnud muu hulgas Turundusteo auhinna 2012 aastal Lennusadama avamisturunduse eest, olnud turundusteo finaalis 2011 aastal Ekspordirevolutsiooni turunduskampaaniaga, mis tehti koostöös EAS-iga. Anu on Tallinn Marketing Weeki peakorraldaja. 

Kirsi Johanna Koistinen on lõpetanud Rijksuniversiteit Groningen (University of Groningen) kooli kus omandas magistrikraadi rahvusvahelises kaubandusõiguses. Alates 2019. aasta augustist töötab Soraineni advokaadibüroos konkurentsiõiguse ja tururegulatsiooni töörühmas. Oma töös puutub palju kokku kaubanduse, reklaami ja tarbijakaitsega seonduvate küsimustega. Nõustab kliente ka andmekaitse ja tehnoloogia, meedia ja telekommunikatsiooni valdkonnas.

Markko Karu on üks Eesti tuntumaid ja kogenunumaid toote- ja teenusedisaini professionaale. Markko on lõpetanud Eesti Kunstiakadeemia tootedisaini erialal ning omandanud magistrikraadi Tartu Ülikoolis virtuaalteenuste arenduse ja disaini alal. Markko on EASi poolt tunnustatud disainijuht, Art Directors Club Estonia, Eesti Disainerite Liidu ja Eesti Kujundusgraafikute Liidu liige ning Eesti Disainikeskuse nõukogu esimees. Tänu tema viimaste aastate aktiivsele tegevusele start-up'ide maailmas on ta omandanud oskuse näha ettevõtet tervikuna ning juhtida äriprotsesse. 

Moonika Kiop on loovagentuuri Creatum kaasasutaja ja tegevjuht, tal on suured kogemused nimekate ettevõtete imago ja brändiloomes ning turunduskampaaniates. Creatumi klientide hulka kuuluvad Domus kinnisvara, Sotsiaalministeerium, Tele2 ja paljud teised.

Hanno Kindel on saanud oma esimesed meediaalased kogemused Emoris, alustades erialast tööd 1990.a. projektijuhi assistendina.
1992 liitus BMF Gallup Media tiimiga, järgneva kaheksa aasta vältel pani Margo Veskimägi ja Tõnu Allasega aluse peamistele meediauuringutele Eestis: Tele- ja Raadioauditooriumi Päevikuuring ning Eesti Meediauuring. Aastal 2000 liitus Media House tiimiga, meediaagentuuri kogemust on tal tänaseks päevaks kogunenud ligi 20 aastat. Võitnud on erinevaid rahvusvahelisi auhindu, osales kõigis kodumaistes ja regionaalsetes reklaami- ja meediafestivalide žüriides. Töötas 4,5 aastat OMD Estonia tegevjuhina. Käesoleval hetkel on sõltumatu konsultandi rollis. 

Matis Metsala töötab rahvusvahelises digitaalmeedia ettevõttes Adform, Balti müügidirektorina. Varasemalt töötas Matis HTTPool Balticsi Eesti maajuhina, mis omab ka Balti riikides Twitteri ja LinkedIn’i sotsiaalvõrgustike reklaamimüügi eksklusiivõigust. Matis on töötanud turunduse ja turunduskommunikatsiooni alal alates 1996. aastast, olnud Delfi käivitanud meeskonna liikmena Eesti veebireklaami turu sünni juures, olnud nii agentuuri, meediakanali kui kliendi positsioonis. Viimased kümmekond aastat toimetanud ka koolitaja, konsultandi ja nõustajana turundusküsimustes. Vabal ajal kirjutab ja esitab muusikat ja tegeleb audioproduktsiooniga.

Koolitustingimused

Marketingi Instituudi koolitus toimub ruumis, mis vastab tervisekaitse nõuetele. Koolitust toetab e-õppe keskkond aadressil https://marketingiinstituut.talentlms.com. Koolitused toimuvad alati olenemata osalejate arvust. Erakorraliselt on Marketingi Instituudil õigus muuta koolituse aega vastavalt kokkuleppele õppijatega.

Lisainfo õppetöö korralduse ja kvaliteedi tagamise kohta. 

Täienduskoolituse õppekavarühm: Turundus ja reklaam

Koolituste toimumise ajad
Koolituste hind

6-moodulilise koolitusprogrammi hind 2080€ + km sisaldab koolituspäevade läbiviimist, koduste tööde tagasisidestamist ja hindamist, koolitusmaterjale koolituskeskkonnas https://marketingiinstituut.talentlms.com, igal koolituspäeval kahte kohvipausi ja lõunat.