fbpx Performance marketing ja suurandmete põhine turundus. | Marketingi Instituut

Performance marketing ja suurandmete põhine turundus.

Sissejuhatus

Marketingi Instituut on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.

Kaks moodilit Turunduskommunikatsiooni programmist on Performance marketing ja Suurandmete põhine turundus. 

 - Performance marketing on uus turunduse haru, mis tagab tõhususe erinevates e-kanalites. Performance marketingi täpsel juhtimisel saavutatakse tulemus juba 30-60 päevaga. 

 - Meie poolt mahajäetav infojälg on suurem, kui me adume. Ajakirjandusest on läbi jooksnud mõisted nagu “big data” või “suurandmed”, oleme näinud fotosid tohututest serveriparkidest ning imestame, kui ruttu saab otsa mobiilioperaatori poolt meile igakuiselt eraldatud andmeside hulk. Koolitusel räägime, mida see kõik tähendab, kuidas meist igaüks ja meie ettevõtted sellega seotud on ning kuidas see kõik enda kasuks tööle panna.

 

Sihtgrupp
  • turundusjuhid, kellel on kuni paariaastane töökogemus;
  • turundusspetsialistid suuremates ettevõtetes.
Läbitavad teemad
  • Performance marketingi alused;
  • Performance marketingi tulemuste analüüs;
  • Performance marketingi süsteemi loomine ettevõttes.
  • Mida tähendab suurandmepõhine turundus?
  • Kuidas meist igaüks ja meie ettevõtted sellega seotud on?
  • Kuidas suurandmepõhine turundus enda kasuks tööle panna?
Koolituse läbinu teab
  • Mis on performance marketing?
  • Missugused on performance marketing põhialused?
  • Missugune on performance marketingi töömetoodika?
  • Kuidas analüüsida performance marketingi tulemusi?
  • Kuidas suhtuda internetiturundusse kui investeeringusse.
  • Mida tähendab mõiste “big data” või suurandmed;
  • Oskab hinnata, milliseid andmeid tema ettevõte kogub või peaks koguma;
  • Milline väärtus nendel andmetel ettevõtte arendamise ja turundamise seisukohalt on.
Koolituse läbinu oskab
  • analüüsida performance marketingi kampaania tulemusi.
  • Suurandmepõhist turundust ettevõtte kasuks tööle panna.
Koolitusmeetodid

Koolituspäev (8 AT) sisaldab teoreetilist sissejuhatust teemasse, iseseisvaid- ja grupiharjutusi ning arutelusid ja koolitaja tagasisidet. Koolituskeskkonnas https://marketingiinstituut.talentlms.com on koolitusmaterjalid iseseisvaks läbitöötamiseks. Koolituse maht kokku koos iseseisva tööga on 14 akadeemilist tundi.

Koolituse lõpetaja, kes osaleb ainult koolituspäeval, saab selle kinnituseks tõendi. 

Koolitaja

Matis Metsala töötab rahvusvahelises digitaalmeedia ettevõttes Adform, Balti müügidirektorina. Varasemalt töötas Matis HTTPool Balticsi Eesti maajuhina, mis omab ka Balti riikides Twitteri ja LinkedIn’i sotsiaalvõrgustike reklaamimüügi eksklusiivõigust. Matis on töötanud turunduse ja turunduskommunikatsiooni alal alates 1996. aastast, olnud Delfi käivitanud meeskonna liikmena Eesti veebireklaami turu sünni juures, olnud nii agentuuri, meediakanali kui kliendi positsioonis. Viimased kümmekond aastat toimetanud ka koolitaja, konsultandi ja nõustajana turundusküsimustes. Vabal ajal kirjutab ja esitab muusikat ja tegeleb audioproduktsiooniga.

Koolitustingimused

Koolitus toimub ruumis, mis vastab tervisekaitse nõuetele. Koolitust toetab e-õppe keskkond aadressil https://marketingiinstituut.talentlms.com. Koolitused toimuvad alati olenemata osalejate arvust. Erakorraliselt on Marketingi Instituudil õigus muuta koolituse aega vastavalt kokkuleppele õppijatega.

Lisainfo õppetöö korralduse ja kvaliteedi tagamise kohta. 

Täienduskoolituse õppekavarühm: Turundus ja reklaam

Koolituste toimumise ajad
Koolituste hind

Koolituse hind 370€ + km sisaldab koolituspäeva läbiviimist, koduste tööde ja eksami tagasisidestamist ja hindamist, koolitusmaterjale koolituskeskkonnas https://marketingiinstituut.talentlms.com, koolituspäeval kahte kohvipausi ja lõunat.