fbpx Turundusraadio | Marketingi Instituut

Turundusraadio

Insight with Jean Sutton

313

Saade on inglise keeles! // The show is in English!

Täna on meil saates külas Jean Sutton Iglismaalt, kes töötab Actionline'is. Temaga tuleb arutamisele mis asi on insight ja miks tuleks ettevõtetele kasuks selle ära kasutamine. Arutamisele tulevad järgmised teemad :

24. märts 2020
Kuula

How to create a perfect LinkedIn profile?

297
 
LinkedIn on üks suurima kasutamata potentsiaaliga sotsiaalmeedia kanal Eestis. Palusime Tallinn Marketing Week 2019 esinejal Jana Bartikoval, kes on LinkedIn Akademie asutaja, konsultant ja lektor rääkida LinkedIni erinevatest võimalustest ja headest tavadest ning sellest, milline üks atraktiivne LinkedIni profiil olema peaks. 
 
Saade on inglise keeles ja seda juhib Anu-Mall Naarits. Mõnusat kuulamist! 
-------------------------
19. november 2019
Kuula

Uus turundus

281

Tänane saade on pisut teisiti kui tavaliselt. Nimelt on saatejuhiks suhtekorraldaja Raul Kalev, kes intervjueerib Marketingi Instituudi tegevjuhti ja koolitusnädala Tallinn Marketing Weeki korraldajat Anu-Mall Naaritsat. Saate teemaks: UUS TURUNDUS, kus keskendume turunduse uutele väljakutsetele ja suunadele Eestis. 

18. juuni 2019
Kuula

Business Storytelling

279

Saade on inglise keeles! // Show is in English! 

Selle saate külaliseks on pikaajalise BBC ajakirjaniku kogemusega ning tänaseks hinnatud koolitaja ja konsultandi rollis Steve Rawling (UK).

Palusime Stevel jagada meiega kõike, mida peaks teadma business storytelling-u kohta. Näiteks tõi ta välja millised on selle põhilised erinevused ja sarnasused muinasjuttudega, kuidas ühte head lugu kokku panna ning mis peab ühes heas loos kindlasti olema.

Saatepikkuseks 37 min. 

28. mai 2019
Kuula

How to do market research?

278

Saade on inglise keeles! // Show is in English! 

Today we will focus on the most essential part of marketing: getting to know the customers. Jean Sutton from Actionline (UK) will guide us through the topic. 

21. mai 2019
Kuula

How to use your own channels?

274

English below / Show is in English

Täna on saatekülaliseks Pavel Borevich (RUS), kes on ettevõtja ja konsultant. Saate põhiteemaks on oma kanalid, kuidas neid kasutada ja miks nendesse investeerida.

Saate pikkus on 24min.

Pavel Borevich oli ka üks Tallinn Marketing Week 2019 esinejatest.

--------

23. aprill 2019
Kuula

Redefining Marketing

273
English below / Show is in English

Sel korral on saatekülaliseks Dr Nikolaos Dimitriadis, kes on ettevõtte Trizma Neuro tegevjuht ja auhinnatud kommunikatsioonispetsialist. Äärmiselt põneva arutelu mõningad pidepunktid Dr Dimitriadisega olid:

- Te olete kindel, et turundus on surnud. Miks?
- Kuidas turundus taaselustada?
- Millised on põhioskused, mida turundaja võiks osata, et oma väärtuslikkust tõestada?
- Millised võiksid olla juhi põhioskused, et turundajat õiges suunas juhtida?

16. aprill 2019
Kuula

Arhetüübid turunduses

271

Tänaseks saatekülaliseks on Siim Pütsepp (Bränd Munk). Ta on mees, kes aitas varasemalt saatekülaliseks olnud Priit Kallase ettevõttel Iglucraft luua brändiloo läbi arhetüüpide.

Saates tutvustab Siim arhetüüpide teooriat läbi Eesti õllemaastiku, millised üldse on levinumad arhetüüpid turunduses ning mille järgi võiks turundaja valida arhetüübi, mille järgi brändi lugu kujundama hakata.

2. aprill 2019
Kuula

Growth hacking

270

Tänaseks saate külaliseks on Yannick Khayati Belgiast. Khayati on The Growth Revolutioni asutaja ning tõeline growth hackingu spetsialist. Palusime Yannickul defineerida growth hacking, rääkida sellest millised on kolm peamist etappi sellises turundusmeetodis, millised on uued trendid ning kas üldse on võimalik kasvuhäkkida väikese eelarvega.

Saade on inglisekeelne. 

Saate pikkus 30.16

26. märts 2019
Kuula

Influencer marketing with Avery Schrader

269

Sel korral on saatekülaliseks Avery Schrader, kes on Modashi asutaja ja tegevjuht. Rääkisime Averyga influencer turundusest, sellest kuidas see Euroopas ja Ameerikas erineb, kuhu selline turundus edasi võiks areneda ja paljust muust.

Saade on inglise keeles.

---

This time we have Avery Schrader as our guest, who is the founder and CEO of Modash. Modash is an influencer marketing platform and that's what this show is all about - influencer marketing. The main topics:

19. märts 2019
Kuula

Eesti kui atraktiivne koht töötamiseks

266

Täna räägime Kaisa Triin Kosenkraniusega EAS-ist sellest, kuidas luuakse Eestist atraktiivsest kohta töötamiseks.

 

Miks tutvustatakse Eestit kui suurepärast kohta töötamiseks? 
Kes on peamised sihtgrupid? Kuidas te need valisite? 
Mida te nende meelitamiseks teete? 
Mis on kõige keerulisem? 
Mida võiksid teilt teised õppida? 

Saate pikkus 26.30

19. veebruar 2019
Kuula

Growth hacking & culture hacking

265

Täna räägime Ragne Maaseliga kahest omavahel sarnasest ja tihti segi ajatavast lähenemisest growth hacking ja culture hacking. Ragne on start-up maailma taustaga turundaja, kes nüüd on keskendunud LHV pangas tööandja brändi loomisele.

 

Saates räägime:

12. veebruar 2019
Kuula

Neuromarketing tips

258

Robin Gurney from neuromarketingtips.eu is explaining why is neuromarketing research important and explains how to use the findings in practice.

4. detsember 2018
Kuula

Drucker’s five questions

176

Prof Jorge Sa, former student of Peter Drucker, from Swiss Business School explaines marketing essentials, strategy, customer needs and satisfaction surveys. Very important to know! Length of the show 85.52

  

28. november 2016
Kuula

Creative Concept

175 

Magnus Scheving, the founder of world famous TV show for kids LazyTown was sharing his experience in cultural export, marketing to kids and starting a new business. Extremely interesting! Lenght of the show 82.02

21. november 2016
Kuula

Measurement of Events

171

Jens Oliver Mayer, Managing Director Germany at Jack Morton Worldwide is sharing his advise about how to set up KPI-s for events. Very useful for all marketers! 

  

24. oktoober 2016
Kuula

ESTonishing

157

Peter Kentie Managing director at Eindhoven365 talks about ESTonishing concept and marketing of Eindhoven. Extremely interesting! Length of the show 57.58.

   

13. juuni 2016
Kuula

Performance Marketing

151

Marius Ivanovas, HTTPool Head of Performance Division shares his extensive knowledge! A must to listen! Length of the show 62.20

Marius Ivanovas on esineja ka Tallinn Marketing Week seminaril "Müügi kiirendus". Tule kuulama!

 

28. aprill 2016
Kuula

Inbound Marketing

150

John Kennedy from Managing Director at Kennedy Andersson AB, HubSpot representative in Scandinavia shares his experience. Length 67.28

John Kennedy on esineja ka Tallinn Marketing Week seminaril "Andmepõhine turundus"

25. aprill 2016
Kuula

Marketing a Museum

149

Marc Sands Chief Marketing Officer at Christie's Auction House is sharing his experience from marketing Tate Galleries, The Guardian and Christie's. Very interesting ideas! Length of the show 54.23

  

18. aprill 2016
Kuula

Neuroscience based communication

144

Dr. Nikolaos DimitriadisDevelopment Director of Executive Development Institute at Τhe University of Sheffield International Faculty, CITY College is sharing experience about neurosciences and it practical use in everyday marketing. Extremely exciting, you just cannot miss the show! Lenght 72.47

14. märts 2016
Kuula

Cultural trends

143

Maxim Drozd Salt Marketing Research director is sharing very inspiring thougths. Length of the show 54.41

7. märts 2016
Kuula

Destination branding

141 

Lars-Ola Nordqvist ettevõttest Comvision jagab oma kogemusi sihtkohtade turundamisest. Väga kasulik! Saate pikkus 64.44

Lars-Ola Nordqvist on esineja ka Tallinn Marketing Week seminaril „Rahvuse brändimine“.

22. veebruar 2016
Kuula

Communication design

126

Bonne Zabolotney, kes on Kanada Vancouveri Ülikooli Emily Carr University art+design asepresident selgitab praktiliselt, mis on kommunikatsiooni disain. Saade on inglise keeles. Pikkus 66.01

  

2. november 2015
Kuula

Neuromarketing

119

JW Wilson, kes juhib Advanced Learning Institute USA-s, oli stuudios oma kogemusi jagamas neuroturundusest. Väga põnev saade! Inglise keeles. Saate pikkus 74.27

  

14. september 2015
Kuula

Digital Customer Journey

105

IBM-i Ida-Euroopa turundusdirektor Scott Neuman jagab kogemusi digitaalsest klienditeekonnast ja sellega saavutatavatest võitudest. Saate pikkus 1.00.44

  

30. aprill 2015
Kuula

B2B Sales Strategy

103

Stuudios on Andrea Boetti, Fortumo äriarenduse juht, kellega räägime sellest, kuidas on müügistrateegiad viimastel aastatel muutunud. Saate pikkus 57.25.

  

20. aprill 2015
Kuula

Brand Journalism

101

Saatekülalise Maria Rajakallioga, kes on SoMe Studio, sotsiaalmeedia brändingu ja digitaalse ettevõtluse konsultant Soomes, rääkisime sellest, mis on 'brand journalism' ja sisuturundus ning kuidas neid kõige paremini kasutada turunduses. Väga kasulik saade! Saate pikkus 56.13.

7. aprill 2015
Kuula

Film Promotion

100

Tänases juubelisaates on külaliseks Tatiana Detlofson, ettevõtte MEDIAPLANpr omanik, kes on tuntud kui filmi "Mandariinid" Kuldse Gloobuse ja Oscari kampaania läbiviija. Saate pikkus 65.39

Hea uudis Turundusraadio sõpradele! Alates tänasest on kõik Turundusraadio saated kuulamiseks üleval ka SoundCloud’is.

31. märts 2015
Kuula

Coalition Loyalty Programs

97

Saates on külaliseks Anssi Suominen, kes on Põhjamaade ja Baltikumi äriarenduse asepresident Coalition Rewards programmis, mis on tuntud kui PINS programm. Räägime lojaalsusprogrammide erinevatest ülesehitustest. Saate pikkus 49.09 

10. märts 2015
Kuula