fbpx Üritusturundus | Marketingi Instituut

Üritusturundus

Saatelõik: Turunduse tulejoonel

Sügisel on paljudel ettevõtetel ees palju erinevaid üritusi: klientide aastalõpu tänuüritused, hooajaalguse uute toodete tutvustused, ettevalmistused jõulupidudeks ja talvepäevadeks ning palju muudki.

  • Missugusel juhul on mõistlik kasutada turundusüritust oma eesmärkide saavutamiseks ja missugusel juhul on muid tõhusamaid vahendeid?
  • Missuguseid eesmärke saab üritusega saavutada?
  • Kuidas seada üritusele eesmärke?  Mida peab tegema, et erinevaid eesmärke täita?  Kuidas valite sobiva strateegia?
  • Kuidas toimub ürituse planeerimine? Missugused on need lõigud, millele tavaliselt pööratakse vähem tähelepanu, kuid mille abil on võimalik suurepäraseid tulemusi saavutada?
  • Missuguse aja ja rahakuluga tuleks arvestada ühe mõjusa müügiürituse korraldamisel?
  • Missugusel juhul on mõistlik üritus läbi viia ise ja mis juhul võiks seda teha väline agentuur või koostööpartner?
  • Missugused on olnud viimase aja kõige muljetavaldavamad üritused? Mida peaks tegema ettevõte, kel ei ole palju raha, kuid üritusi on korraldada vaja, sest konkurendid teevad üritusi?
  • Lõpuküsimus: kuidas saaks loomemajanduses kasutada üritusturundust?

Saatelõigu pikkus 36.38