Saatelõik: Turunduse tulejoonel
Update Required
To play the media you will need to either update your browser to a recent version or update your Flash plugin.
Sügisel on paljudel ettevõtetel ees palju erinevaid üritusi: klientide aastalõpu tänuüritused, hooajaalguse uute toodete tutvustused, ettevalmistused jõulupidudeks ja talvepäevadeks ning palju muudki.
- Missugusel juhul on mõistlik kasutada turundusüritust oma eesmärkide saavutamiseks ja missugusel juhul on muid tõhusamaid vahendeid?
- Missuguseid eesmärke saab üritusega saavutada?
- Kuidas seada üritusele eesmärke? Mida peab tegema, et erinevaid eesmärke täita? Kuidas valite sobiva strateegia?
- Kuidas toimub ürituse planeerimine? Missugused on need lõigud, millele tavaliselt pööratakse vähem tähelepanu, kuid mille abil on võimalik suurepäraseid tulemusi saavutada?
- Missuguse aja ja rahakuluga tuleks arvestada ühe mõjusa müügiürituse korraldamisel?
- Missugusel juhul on mõistlik üritus läbi viia ise ja mis juhul võiks seda teha väline agentuur või koostööpartner?
- Missugused on olnud viimase aja kõige muljetavaldavamad üritused? Mida peaks tegema ettevõte, kel ei ole palju raha, kuid üritusi on korraldada vaja, sest konkurendid teevad üritusi?
- Lõpuküsimus: kuidas saaks loomemajanduses kasutada üritusturundust?
Saatelõigu pikkus 36.38