fbpx Tööandja bränd kui strateegia osa ja EV100 Turundusidee: suurjooksud | Marketingi Instituut
04.12.17

Tööandja bränd kui strateegia osa ja EV100 Turundusidee: suurjooksud

222

Elisa Eesti AS personalijuht Kaija Teemägi jagas kogemusi tööandja brändi loomisest ja Mati Lilliallik Spordiürituste Korraldamise Klubist tutvustas EV100 Turundusideed suurjooksudest. Saate pikkus 61 min.

 

Saatelõigud

Tööandja bränd kui strateegia osa

Lae alla mp3 Vaata lisainfot

Turundajad tööle personaliosakonda

Lae alla mp3 Vaata lisainfot

Turundustähe kandidaadid olid PÖFF, kastikakontsert ja Sotsiaalministeerium

Lae alla mp3 Vaata lisainfot

EV100 Turundusidee: suurjooksud

Lae alla mp3 Vaata lisainfot