fbpx Tööandja bränd kui strateegia osa | Marketingi Instituut

Tööandja bränd kui strateegia osa

Elisa alustas tööandja brändile keskendumist mõned aastad tagasi. Kunagi Turundusraadios oleme rääkinud Elisa personalijuhi Kaija Teemägiga sellest, kuidas tuua tööandjabränd tugeva tarbijabrändi varjust välja saada.

  • Olete ühena vähestest ettevõtetest Eestis keskendunud tööandja brändile strateegiliselt. Kui keeruline oli selleni jõudmine?
  • Mida see strateegilisus Elisa jaoks tähendab?
  • Kui palju peate teie tööandja brändi loomisel arvestama oma emafirma soove?
  • Kuidas olete kokkuleppinud tööandja brändi strateegia? Missuguse protsessi läbi jõudsite selleni?
  • Kas ja kuidas olete oma taktikalistes plaanides kokku viinud tööandja brändi ja tarbijabrändi?
  • Mille üle oled selles protsessis kõige uhkem?
  • Missugused on olulisemad õppetunnid?

Saatelõigu pikkus 25.28.