fbpx Tõhus müük | Marketingi Instituut

Tõhus müük

Saatelõik: Turunduse uudised

Mintel on toonud välja uudise ettevõttest Morrisons, mis on toonud turule brändi “Milk for Farmers”, mille puhul piim on 10penni kallima hinnaga ja see makstakse talumeestele lisaks tavalisele piima hinnale kompenseerimaks pikaajalist piima hinna langust.

Nii kutsutakse tarbijaid üles teadlikult valima kallima piima, et toetada kohalikke talupoegi. 

Samamoodi toetab seda trendi jaekaupmees Booths, kes on turule toonud “Fair Milk” brandi kinnitades, et maksavad tootjatele turu kõige kõrgemat hinda.

Seda toetavad ka trendifaktid, et 80% UK tarbijatest arvab, et rohkem kasumist peaksid saama talumehed, 35% väitis, et nende arvates ei toeta kaupmehed piisavalt oma tegevusega talunikke ja pool piimajoojatest arvas, et nad võiksid piima eest maksta üle naela (täna on UK-s 4-pindi hind 85 penni ja naela vahel, mis teeb liitri hinnaks ca 60 eurosenti).

Kas ja kuidas võiks Eestis seda trendi ära kasutada?

Saatelõigu pikkus 9.30