fbpx Kuidas sponsorlust turunduses kasutada? | Marketingi Instituut

Kuidas sponsorlust turunduses kasutada?

Saatelõik: Turunduse uudised

Trendwatch.com on välja toonud 10 tarbijakäitumise trendi 2015 aastal, analüüsime täna ja järgnevates saadetes neid ühekaupa.

Esimene trend on staatuse tundlike prosumerite ehk professionaalsete tarbijate segmendi soov omandada oskused, mis võimaldaksid professionaalsel tasemel väljundi ilma palju aega kulutamata.

Heaks näiteks on olnud Instagram, mis on loonud miljonitesse ulatuva suure kunstfotograafide armee. Heade näidetena on ka Seedsheet, mis pakub võimalust määrata kaardil oma aia asukoht ning kavandada peenrad professionaalse aiakujundustarkvara abil. Plaani järgi koostatakse istutuslina koos seemnetega ning saadetakse postiga koju. Peale seda tuleb vaid lina peenrale lahti rullida ning taimi kasta.

Palate Home on turule toomas grilli, mille äpile liha kohta info lisades grillib sealiha nii, nagu parimas restoranis. Lisaks hoiab ta toidu sooja seni, kuni oled valmis seda sööma.

Kuidas võiks Eesti turundajad seda trendi ära kasutada?

Originaalartikli ja uudisega on võimalik tutvuda siin: http://trendwatching.com/trends/10-trends-for-2015/#slide-7