fbpx Kuidas sponsorlust turunduses kasutada? | Marketingi Instituut

Kuidas sponsorlust turunduses kasutada?

Saatelõik: Turundusdoktor aitab

Täna arutlusel olnud Turundusdoktori kaasus oli järgmine: 

"Saime eelmisel reedel lõpuks valmis Eesti jooksjate lugude raamatu. Maht tuleb täpselt 600 lk. Hetkel on ilmumise prognoos 26. jaanuariga algaval nädalal.
Hakkan nüüd planeerima esitluse aega ja kohta nii Tallinnas kui Tartus.Oleme mõelnud, et Tartus võiks olla Spordimuuseumis rohkem akadeemilisem üritus samal ajal kui Tallinnas jälle veidi showlikum.
Raamatu tiraaž on 1000 eksemplari, millest 300 läheb neile, kes toetasid raamatu väljaandmist Hooandjas. Raamatu jaehind on planeeritud 29.95€.
Hooandja kampaanias õppisime, et kriitiline oli sithrühma paikapanek ja vastavalt sellele täpselt sihitud tegevused! Oleksin pidanud fokuseerima kohe kitsale sihtrühmale. Minu ettekujutuses oli soov jõuda võimalikult paljude jooksuhuviliste teadvusse. Projekti käigus mõistsin, et lai meediakajastus ei pane inimest meie raamatut toetama juhul, kui ei ole just annetustelefoni numbrit käeulatuses. Sain aru, et mõistlik on püüda inimesi, kes tegelikult hoolivad valdkonnast, kelle hobi on jooksmine tõsisemas mõttes. Aga kui rahakogumiseks võib teha ca 40 telefonikõnet, siis raamatu müük on sellest siiski erinev  USA levinud ukselt-uksele raamatumüüki meil ju ei tee ning mul poleks ka selleks ressurssi. Aga äkki me peaks leidma mingid muud turundustegevused, mida seni pole väga kasutatud, aga mis mõjuksid?"

Mida soovitaksid teema püstitajale Sina?