fbpx Kaupluseketi turundus | Marketingi Instituut

Kaupluseketi turundus

Saatelõik: Turunduse tulejoonel

Kaubandus on praegu tulejoonel: survestajaks kiiresti kasvav e-kaubandus, klientide vähenev lojaalsus, fragmenteeritud meediakanalid, uued tehnoloogilised lahendused ja palju muud, mis teevad selle valdkonna turundamise tõeliselt väljakutsuvaks.

  • Missugused nendest väljakutsetest teid turunduses kõige enam puudutavad? Millega neile vastu seisate või kuidas ära kasutate?
  • Missugused on Maxima turunduse kõige olulisemad tugisambad?
  • Kui palju katsetate oma turunduses uusi vahendeid ja viise ning kui palju on seda, mida kunagi ei muuda? Millest see sõltub?
  • Kui pikaks ajaks teete turundusplaane? Kas need plaanid pigem muutuvad töö käigus või pigem mitte?
  • Kui palju teie plaanidest on kinnitatud emafirmas ja kui suures osas on teil vabad käed? Millest see sõltub?
  • Mille alusel kujundate oma turundust? Kui suurt rolli mängivad konkurendid ja kui suurt rolli teie enda visioon?
  • Kuidas te oma turundusele eesmärke seate? Mida mõõdate ja kuidas?
  • Missugused viimase aja kõige olulisemad üllatused turunduses olnud? Mida nendest õppinud olete?
  • Meie traditsiooniline lõpuküsimus: missuguseid soovitusi annda Sina meie toiduainetööstusele paremaks turundamiseks?

Saatelõigu pikkus 32.50.