Saatelõik: Turunduse tulejoonel
Update Required
To play the media you will need to either update your browser to a recent version or update your Flash plugin.
Kaubandus on praegu tulejoonel: survestajaks kiiresti kasvav e-kaubandus, klientide vähenev lojaalsus, fragmenteeritud meediakanalid, uued tehnoloogilised lahendused ja palju muud, mis teevad selle valdkonna turundamise tõeliselt väljakutsuvaks.
- Missugused nendest väljakutsetest teid turunduses kõige enam puudutavad? Millega neile vastu seisate või kuidas ära kasutate?
- Missugused on Maxima turunduse kõige olulisemad tugisambad?
- Kui palju katsetate oma turunduses uusi vahendeid ja viise ning kui palju on seda, mida kunagi ei muuda? Millest see sõltub?
- Kui pikaks ajaks teete turundusplaane? Kas need plaanid pigem muutuvad töö käigus või pigem mitte?
- Kui palju teie plaanidest on kinnitatud emafirmas ja kui suures osas on teil vabad käed? Millest see sõltub?
- Mille alusel kujundate oma turundust? Kui suurt rolli mängivad konkurendid ja kui suurt rolli teie enda visioon?
- Kuidas te oma turundusele eesmärke seate? Mida mõõdate ja kuidas?
- Missugused viimase aja kõige olulisemad üllatused turunduses olnud? Mida nendest õppinud olete?
- Meie traditsiooniline lõpuküsimus: missuguseid soovitusi annda Sina meie toiduainetööstusele paremaks turundamiseks?
Saatelõigu pikkus 32.50.
