Seminaril UUED MÜÜGISTRATEEGIAD läbiviidud workshopi käigus genereeriti osalejate poolt mitmeid põnevaid ideid ja lahendusi:
Ülesanne: Alljärgnevalt on toodud ühe 3-liikmelise meeskonna müügiprotsess, kus kõik liikmed teevad sama tööd selle protsessi järgi:
Leia 3 viisi, kuidas ülaltoodud müügiprotsessi kiirendada.
1. grupp
- Ärianalüüs enne müügiprotsessi.
- Tasuta prooviversioon.
- Meeskonna tööülesannete jagunemine.
Leia 3 viisi, kuidas ülaltoodud müügiprotsessi odavamalt teostada.
2. grupp
- Tööjaotus 1-4 – inimene A tulemustasuga, 5 – inimene B, 6- inimene C,B.
- 1-4 kaetud suurepärase toote, pr & turundusega, 2 inimesega saab hakkama.
- Kliendikogemuse kujundamine. Hea toode & hea teenindus. Emotsioon müüb.
3. grupp
- Moodne tehnoloogia. Skype. Sõidukulude kokkuhoid.
- Jagatud tööjaotus: üks otsib kontakte, teine koostab pakkumise koos lepinguga, kolmas on läbirääkija ja hoidja
- Pakkumine + lepingunäidis võib saata koos.
4. grupp
- Eeltöö tegemine. Sihtgrupi hoidmine, vajaduste selgitamine.
- Ülesannete jaotus.
Leia 3 viisi, kuidas ülaltoodud müügiprotsessi teostada vähema tööjõuga.
5.grupp
- Oma valdkonna eksperdid. 1 inimene – kontakt, teeb esmase kontrolli. Tippmüügiinimene – kohtumine, pakkumine, läbirääkimine, lepingud. Klienditeenindus – hoidmine.
- Tekitada kliendis huvi – koduleht, e-maili kampaania, reklaam. Klient pöördub ise ettevõttesse. 1 inimene teeb pakkumise ja räägib läbi. 2 inimene valmistab ette lepingu ja hoidmine.
- Hea arusaamine potsentsiaalsest kliendist, selgeks mida ja kellele müüa, seega ei pea kulutama aega esmasele ...
6. grupp
- Töö jaotus: kes mida paremini oskab. 1 inimene tegeleb müügiga (kontakt + kohtumine + läbirääkimine). 2 inimene tegeleb paberite vormistamisega (pakkumine + leping). 3 inimene tegeleb kliendi hoidmisega.
- Pakkumise automatiseerimine: arvuti programmide kasutamine.
Leia 3 viisi, kuidas ülaltoodud müügiprotsessi tulemuslikumalt teostada.
7. grupp
- Vastutusalad jagada ringi. Vastavalt isikuomadustele.
- Kasutada CRM ja müügitarkvarasid. Protsesside koondamine.
- New base teenindus
8. grupp
- Tööjaotuse jagamine (spetsialiseerumine)
- Protsessi aja lühendamine ehk aja fokuseerimine
- Vastavalt segmendile mõnede protsesside ärajätmine või lisamine.
Infopesa: