Kuidas sotsiaalmeedias tulemusi saavutada?
Kuidas sotsiaalmeedias tulemusi saavutada, räägib Swedbank’i sotsiaalmeedia juht Kristel Leif. Kristel käis külas Turundusraadio saates ning temaga vestles Anu-Mall Naarits.
Kuidas sotsiaalmeedias tulemusi saavutada, räägib Swedbank’i sotsiaalmeedia juht Kristel Leif. Kristel käis külas Turundusraadio saates ning temaga vestles Anu-Mall Naarits.
Millised on suuremad väljakutsed sporditurunduses ning kuidas tehakse turundust Sportlandis? Sellest räägime Sportlandi turundusjuhi Maarja Nigoliga. Maarja on ka üks Tallinn Marketing Week 2018 esinejatest. Maarjaga vestles Anu-Mall Naarits.
Eile toimunud Dr Nikolaos Dimitriadise raamatuesitlusel õnnitlesime ka Tallinn Marketingi Weeki raames koostatud turundajate testi parimaid.
Marketingi Instituut koostöös neuroteaduste eksperdi Nikolaos Dimitriadisega on otsustanud hiljuti Eesti parimateks valitud reklaamidele läbi viia avaliku testi.
Kuni 10.maini saavad kõik turundushuvilised testida oma teadmisi veebitestis, mille tulemusena kuulutatakse 14.mail Tallinn Marketing Week raames välja Eesti turundajate TOP10.
Vaata meeleolukat galeriid esimesest seminaripäevast Tallinn Marketing Weekil.
Avapäeval toimusid seminarid "How to Build a Marketing Robot" ja "B2B in Spotlight".
Edukas müük on sageli võimalik ka allahindlust tegemata, kinnitab Venemaa ekspert Marina Ovchinnikova. Lähemalt räägib allahindluste teemal Raul Kalev.
Traditsiooniliste uuringumeetoditega ei saa me kõigile küsimustele vastuseid. Siin tuleb appi neuroturundus oma vahenditega. Neuroturundusest räägis Anu-Mall Naarits Kaidi Reediga agentuurist Initiative.