fbpx Järgmise põlvkonna turundus - workshopi lahendused ja ideed | Marketingi Instituut
26.05
2015

Järgmise põlvkonna turundus - workshopi lahendused ja ideed

Seminaril JÄRGMISE PÕLVKONNA TURUNDUS läbiviidud workshopi käigus genereeriti osalejate poolt mitmeid põnevaid ideid ja lahendusi:  

Ülesanne 1: 

Deloitte uuringust selgus, et milleeniumi põlvkonna arvates keskenduvad praegused juhid rohkem kasumile ja isiklikule heaolule, kui inimestele. Mida peaks ettevõte ette võtma selleks, et keskenduda rohkem inimestele? Nimeta 3 ..../erinevad vaatenurgad/ võimalust.

1. Humoorikat:

  • Lõunauinaku võimalused, lõuna SPA
  • Saun, mullivann ja lõõgastavad tegevused
  • 1 samm tagasi äriahelas

2. Harivat:

  • Sisekommunikatsiooni parendamine. St juhtkond peab selgitama eesmärke ning töötajaskond peab avaldama omi soove, siis saabki olla informeeritud.
  • Tagasiside andmine peab olema ja peab tihendam olema (ei tasu loota, et keegi ise mingeid järeldusi teeb) s.t küsi ja saa vastused.

3. Uute kogemuste saamisega:

  • Võimalus töötada sama firma kontoris/harus teises riigis.
  • Vaba aja projektid – töökaaslased koos – grupivaim+kogemus. Nt.merelindude päästmine, kollektiivisisesed spordiklubid.
  • Cross training päevad – teed oma kolleegi tööd ja mõistad teda paremini + õpid ise midagi uut.

4. Hasardi tekitamisega:

  • Rohkem vastutust ja vabadust (tee tööd kasvõi rannast, peaasi, et tehtud).
  • Bonding üritused – tiimitunne + lisahüved enda jaoks (sport jne)
  • Tunne olla kaasatud olulistesse otsuste tegemisse. („Meie idee” ja teostus + nii juht kui sekretär ühise laua taga arutamas)

Ülesanne 2:

Deloitte uuringust selgus, et 75% milleeniumi põlvkonnast usub, et ettevõtted on keskendunud rohkem oma eesmärkide täitmisele kui ühiskonnale. Mida peaks ettevõte ette võtma selleks, et keskenduda rohkem ühiskonnale? Nimeta 3 võimalust, mis on seotud...

1. Hasardi tekitamisega:

  • Kaasama, ettevõtte siesmine arutelu. Pakun töökohti.
  • Osalemine toetuskampaaniates, telesaadetes (kodutunne).
  • Taaskasutuse kampaaniad .

2. Uute kogemuste saamisega:

  • Anda vastutust töötajatele, usaldada.
  • Anda võimalust jagada/kohtuda.
  • Töötajate/klientide kaasamine, tagasiside saamine arengu eesmärgil.
  • Koostöö väljaspool enda ettevõttega.
  • Praktikad.

3. Humoorikat:

  • Kasumi jagamine: kutsume kodutud kinno, kus näidatakse optimistlikku filmi, et ei kaoks eluisu.
  • Kasutada neid redisainimisel.

4. Harivat:

  • Saame poolel teel kokku
  • Corporate volunteering.

 

Ülesanne 3:

Deloitte uuringust selgus, et milleeniumi põlvkond arvab, et ettevõtted peaksid rohkem keskenduma töökohtade loomisele ja ühiskonna arendamisele, mitte niivõrd kasumile, nagu nad seda praegu teevad. Mida peaks ettevõte ette võtma selleks, et keskenduda rohkem töökohtade loomisele ja ühiskonna arendamisele?

1. 3 humoorikat võimalust:

  • Cheaf Fun-Officwe for each company. Director of Happiness.
  • Create your own new department for services what you need on where you see potential to increase your company (employers) value.
  • Children brain-storming for your services.

2. Uute kogemuste saamisega:

  • Läbimõeldud heategevus.
  • Töökoht äge, mugav, disain, tehnoloogia viimasepeal.
  • Öko lugu ja tegevused.

3. 3 harivat võimalus:

  • Praktikandid
  • Rohkem suhtlema ühiskonnaga, koostöö
  • Koostöö ülikoolidega

4. Hasardi tekitamisega:

  • Paindlikkus, usaldus. Pereväärtused, hobid, sport ettevõtete vahel, ühisettevõtlused, ühisväärtused.
  • Tervis
  • Mõju tulemustele, mõju ühiskonnale. See, mida ma teen, mõjutab ühiskonda. Vanaema Austraaliast – lapselaps Eestist. Y kasumist või täidetud eesmärgist läheb nt. heategevuseks.
Kommenteeri meie Facebooki lehel