fbpx Sotsiaalne turundus - workshopi lahendused ja ideed | Marketingi Instituut
26.05
2015

Sotsiaalne turundus - workshopi lahendused ja ideed

Seminaril SOTSIAALNE TURUNDUS läbiviidud workshopi käigus genereeriti osalejate poolt mitmeid põnevaid ideid ja lahendusi: 

Ülesanne: Paku välja kolm lahendust, kuidas läbi ..../erinevad vaatenurgad/ panna inimesed poole vähem jooma?

1. Läbi uudishimu:

  • Kaine pidu (a’la silent disco). Superpidu ilma alkota.
  • Hea pidu jääb meelde/on meeles.
  • Vanadekodus üksi või kaine ja lapselapsega.

2. Läbi hariva momendi:

  • Teaduslike faktidega tarbijaid hirmutada ja šokeerida!
  • Keegi „oma inimene”, armas ja usaldusväärne räägib silmast-silma inimestega. Personaalselt!
  • Läbi raha ja arvutuste näidata palju säästab mitte alkoholi tarbimisega. Nt: „Sa võiks käia aastas korra soojal maal reisil, kui ei jooks iga õhtu õlut!” Selliseid harjutusi tehakse juba koolis matemaatika tunnis!

3. Läbi eesmärkide püstitamise:

  • Jõua oma päevaga rohkem (kvaliteetaeg).
  • Lapsed ja eeskuju.
  • Hirmu tekitamine – st. tervis, kaotad töö, sõbrad, lähedased.

4. Läbi eesmärkide püstitamise:

  • Tee oma naine/mees õnnelikuks! Joo poole vähem.
  • Säästa järgmise reisi/suurema ostu raha! Joo poole vähem!
  • Iga kord, kui tekib soov juua, tee hoopis heategu!

5. Läbi hariva momendi:

  • Alkoholil olgu eraldi poed. NB! Täna piim ja alkohol koos.
  • Video-pilt. Hariv teema, kuidas näed välja
    • Alkohol on tarkade jook.
    • 0 kokteili; 3 kokteili; 8 kokteili

6. Läbi hasardi tekitamise:

  • „Templi kogumise kaart”. Lähed oma lemmikbaari ja kogud nö templeid, kui võtsid alkoholivaba joogi – iga 5.tempel=tasuta vmt
  • „Sotsiaalse survega aktsioon”. Kes kõige kauem peab vastu sinu sõpradest.
  • Ööklubi näide, kes lahkub ööklubist kõige vähem välja puhu, saab auhinnaks midagi.

7. Läbi hasardi tekitamise:

  • Kasuta poole rohkem jääd =
  • Võistlus = kes suudab olla kauem ilma alkoholita

8. Läbi võistlusmomendi:

  • AAA mäng – mitmes päev oled kaine
  • Sõpruskonna kihlvedu – alko eelarve võidufoni – kes kauem vastu peab, võidab
  • Õllesummeri mäng – a) ei osta b) võidab see, kellel on kõige rohkem sõpru, kes ÕS-le ei lähe

9. Läbi võistlusmomendi:

  • Alkovaba kuu/kvartal/aasta – motivatsiooniks kingitused. Pärast jätkukampaania – pikenda perioodi – suuremad kingitused.
  • Positiivsed eeskujud – kaine olla on „in”. Ürituskorraldajatele – on hea eeskuju mitte võtta toetajaks alkofirmasid.

 

Kommenteeri meie Facebooki lehel