fbpx Ideed seminarilt Sotsiaalne turundus | Marketingi Instituut
26.05
2015

Ideed seminarilt Sotsiaalne turundus

Seminari "Sotsiaalne turundus" 10 kandvat mõtet:

  1. Sotsiaalkampaania on hea väikese eelarve jaoks: kui raha on vähe, katsu leida mõni originaalne sotsiaalkampaania mõte, kuhu saad ka kaasata toetajaid.
  2. Kasutades „Fun theory“ võtteid, saab klientide harjumusi mõjutada, see teeb kampaania lihtsalt viraalseks.
  3. Toetajate leidmiseks kasuta kaheastmelist mudelit: esiteks väike piloot, millega sihtida arvamusliidreid ning tekitada neis huvi. Kui see töötab, siis otsivad nad ise juba kontakti, et seda oma ettevõtetes või poliitikakujunduses kasutada.
  4. Vii sihtgrupp nii kitsaks kui võimalik, liiga laia grupiga ei saa kätte mõju.
  5. Sotsiaalturunduses tehakse palju uuringuid, et leida suundasid, võtteid ja sõnumeid, mis näitavad selle tegelikku mõju, uuri enne kui hakkad kampaaniat looma või hankepakkumist tegema.
  6. Inimese naeruvääristamine või süüdistamine läbi kampaania sõnumi ei vii tulemuseni.
  7. Alati too kampaaniasse empaatia, nii on lihtsam, et sihtgrupp julgeb su sõnumit tõsiselt võtta.
  8. Kui pead tegelikult sotsiaalseid probleeme lahendama, siis lisaks kommunikatsioonile on su tööriistadeks ka seadusandluse muudatused.
  9. Tee idee suuremaks, nii saad ka parema mõju. Inimesed tahavad suurte asjadega kaasa tulla.
  10. Sotsiaalne kampaania muudab ka ettevõtte töötajad rõõmsamaks ja muudab ka ettevõtte kultuuri.
Kommenteeri meie Facebooki lehel