fbpx Mobiiliturundus - workshopi lahendused ja ideed | Marketingi Instituut
26.05
2015

Mobiiliturundus - workshopi lahendused ja ideed

Seminaril MOBIILITURUNDUS läbiviidud workshopi käigus genereeriti osalejate poolt mitmeid põnevaid ideid ja lahendusi: 

Ülesanne: Palun pane kirja küsimus, millele te vastust otsite.

1. Milline on mõistlik (soodne/lihtne) oma kliendikaardi lahendus väikese eelarvega väikesele ettevõttele?

  • Ühine platvorm (nagu maakler)
  • Veebileht nagu app. Mobiilne veebileht -> registreeri kliendiks -> cherry laadne number
  • Mobiil=kaart, mis ühildub kassasüsteemiga.

2. Kuidas jõuda oma äpiga õige sihtgrupini?

  • Sihtgrupist lähtuvad reklaampinnad: koduleht mobiilne-> suunata allalaadima.
  • Suunata olemasolevale kliendibaasile põhjendusega, et äpis on mugavam.

3. Millal saabub hetk, kui mobiili kasutajad tunnevad, et nende privaatsust kasutatakse liiga?

  • Mobiilikasutajad seda probleemi ei tunneta.
  • Fotod/failid
  • Personaalne info

4. Kuidas jõuaks just minu äpp õige sihtgrupi telefoni?

  • Olemasolevale kliendibaasile suunata ning kasutamise saamiseks teha esmane sooduspakkumine.
  • Info saata oma kliendibaasile ja lugeda ette eelised.

5. Mis toimib/ei toimi mobiiliturunduses? Kuidas reaalselt kliendid taha saada?

  • Kodulehel võiks olla informatsioon, et sealt saab alla tõmmata äpi. Tuleb teha mitu varianti. Äpp stores ka valik. Peaks olema kliendile väga lihtsaks tehtud. Paar nuppu ja valmis.
  • Mängulisus võiks olla. Kogud nt. mingeid punkte, et pärast sotsiaalmeedias jagada. Piisab ka virtuaalsest punktikogumisest. Koostööpartnerite hulk on väga oluline. Peaks olema mitu kohta, kus seda kasutada. Naised, lapsed jne.

6. Mis on mobiiliveebirakenduse eelis mobiilse veebilehe ees?

  • Kui sa oled home-screenil, oled paremini pildis.
  • Phone hardware access, works offline, heavy graphics, amazon price-comparison

7. Palju maksab ühe äpi allalaadimine ühe inimese kohta? (turundus) Palju 1 inimene toob kasumit?

  • Kui on 10 000 kasutajat, siis on ühe inimese kasutaja hind 2€. (15-10 000) koduleht+ äpp koos + turundus
  • 1,5-2 €

8. How to get traction? What channel to decide for?

  • Get friends involved.
  • Produce interestinf/useful content/application. Be playful.
Kommenteeri meie Facebooki lehel