Seminari "Brand journalism" 10 mõjusamat mõtet:
- Miks on vaja „avaliku elu tegelastel“ kasutada sotsaalmeediat: sellepärast et saada ja suurendada auditooriumi.
- Kui sina ei jaga sotsiaalmeedias oma nägemust või sa ei jaga infot ekperdina, siis ütleb seda keegi teine enda kohta.
- 75% nimestest teevad B2B otsuseid sotsaalmeedias olnud info põhjal.
- Sotsiaalmeedia võtab palju aega: kuidas saada kätte lead’id? Otsi välja täpselt õige sihtgrupp ja kanalid, kus ta liigub, loo sobivad #hashtagid, otsi arvamusliidrid, kellega suhelda ning ela nende edule kaasa; pane paika sõnumid ja arvesta, et launch peab olema agressiivne (=nähtav)
- Nähtavuse näide: Twitteri kell, mis iga 45 min tagant heliseb, et meelde tuletada monitoorimist saamaks teada, keda kommenteerida, likeda, retweetida jms
- 90/10 reegel: professionaalses kanalis 90% professionaalset suhtlust ja 10% isiklikku; isiklikus kanalis vastupidi.
- Loo tugevaid võrgustikke näiteks #digitalist.
- Oma kanali loomine on odav.
- Vii sõnumid kokku sales funneliga ja juhi inimesed nii ostuotsusele lähemale.
- Loo toimetus ja outsource sisu loomine, nii suudad saavutada järjepidevuse.
Infopesa: