fbpx Mõjuvõimsad trendid - workshopi lahendused ja ideed | Marketingi Instituut
25.05
2015

Mõjuvõimsad trendid - workshopi lahendused ja ideed

Seminaril MÕJUVÕIMSAD TRENDID läbiviidud workshopi käigus genereeriti osalejate poolt mitmeid põnevaid ideid ja lahendusi:

Ülesanne: Üks uutest trendidest on /.../ . Mida sa peaksid oma ettevõttes muutma, et uue trendiga kaasas käia? Palun kirjeldage seda 3 näitega.  Kuidas sa seda uut trendi ära kasutaksid?

1.Way of life: ideas people live by

  • Vaade ja juhtimine alt üles, kaasata rohkem madalama positsiooniga isikuid arenemise juures. Ühine huvi. Vanade piiride (arusaamade) lõhkumine. Kuidas panna töötaja silmad särama?
  • Kliendivajaduste arvestamine (ei toodeta enam lattu, vaid konkreetse kliendi vajaduste rahuldamiseks) –> keskkonnasäästlikkus.
  • Isiksuse sobivus asutusega ja sellest läbi nägemine. Mõtted ja emotsioonid, mis juhivad
  • Mõtteviisi muutmine, sobivate inimeste leidmine.
  • Klientide ja nende soovide/vajaduste tundmine.
  • Viraalne turundus.

2. Added meaning

  • Meeskonna koolitamine. Firmakultuur on selge ja läbipaistev. Töötajad on uhked oma toodete/teenuste üle ja kommunikeerivad seda pidevalt.
  • Personaalsus klientide ja ka meeskonna suhtes. Hea eeskuju ja karismaatiline liider.

3. Application based

  • Reklaamiagentuuris kasutame juba palju applicationeid. See tähendab, et ei pea ise kõike algusest välja mõtlema, vaid saab kasutada juba kellegi väljatöötatud põhja. Selline toimimine hoiab kokku aega ja raha.
  • Personaalne brand – filosoofia.
  • Vähem seadmeid – mugavus, pilv, mobiilsus.

4. Strength in clarity of mind and emotions

  • Let it go! Pööra A4 teine puhas pool ette! Cycle.
  • Üks või kaks omadussõna või tegusõna ja selle ümber keerlev uus start.
  • Mind & body cleaning töötuba. Detox (48 tundi). No phone, no iPad.
  • Uuemuusika festival.
  • Kohtumine guruga.
  • Kõigepealt tuleb see ettevõttes juurutada. Töötajad peavad olema antud trendi kandjad.
  • Lase vanast lahti või loo uut moodi.
  • Väikesed emotsionaalsed „küpsised”, mida inimene ei oska oodatagi.

5. Touching is the new seeing

  • Tuleb muuta harjumusi – lõhkuda vana mustrit.
  • Personaalne lähenemine. See, mis sihtgruppi kõnetab.
  • Igal tootel on oma lugu.
  • Vastutustundlik ettevõtlus, emotsioonidel põhinev ostmine, väärtustel põhinev. Nt ei osta tavalist kohvi, mahekohvi, fair trade, vaid sellele lisaks ka müügiargumendiks kogukondade toetamine Aafrikas, otse kohvi ostmine Aafrika naistelt, sotsiaalne ja selge turundus.
  • Suurem enamus raamatuid pakutakse just internetis ainult kaanepildi järgi. Lisada raamatu näidis, lõigud, teaserid. Kliendil on võimalik näidisega enne tutvuda, kui ta otsustab kas osta või ei.
  • Me jälgime neid trende mõnda aega. Kasutame projektide raames ja lisaväärtust pakume äpi näol.

6. Healing

  • Keskkond ja kogemus. Töökeskkond & töötajate heaolu.
  • Freedom of choice. Klientidel vabadus valida teenusepakkuja. Ettevõttel vabadus valida kliente.
  • Järelteenindus. Kliendisuhe peale müüki (müük ei ole eesmärk & pikaajalise tulu garantii.
  • Tagasiside kogumine klientidelt.
  • Suhtlemisviis – inimlikum ja vahetum.
Kommenteeri meie Facebooki lehel