fbpx Mobiiliturundus mõjutab meid igal sammul | Marketingi Instituut
11.05
2015

Mobiiliturundus mõjutab meid igal sammul

Täna veedavad inimesed pea kaks korda rohkem vaba aega nutitelefonis kui arvuti taga ning mõnes riigis ka enam kui televiisori ees. Me elame täna maailmas "mobiil ennekõike," kus kõik on salvestatud pilve ja brändid ei saa enam hakkama mobiiliturunduseta, mis mõjutab nii brändi tuntust, uute klientideni jõudmist, tarbimiskogemust, pühendumist, lojaalsust ning loomulikult olema integreeritud olemasolevatesse protsessidesse.

Firmadele, kes pakuvad midagi tarbijatele, on saanud selgeks, et oma klientideni jõudmiseks tuleb leida uusimaid lahendusi tehnoloogias. Suur osa tarbijatest kasutab nutitelefoni ning selge on see, et igasugused uued rakendused äratavad huvi ja kui rakendus on ka kasulik, säilib huvi edaspidi.

Piimakompanii „Tere“ on samuti väljatulnud oma uudse rakendusega nutitelefonides, mille nimi on „Tere Köök.“ Antud rakendus pakub väga suure hulga retsepte, mille koostisosad on ka Eesti poodides saadaval ning erinevaid lahendusi pakutakse nii jookide, kookide, suppide, suupistete, tortide, soolaste toitude ja salatite tegemiseks. Kui mõni retsept meeldivaks osutub, saab koostisosad ühe sõrmeklikiga panna omale ostunimekirja, lisada saab ka mitu retsepti ning antud rakendus paneb need kõik ühte listi.

Poes asju taga otsides, annab rakendus teada, millises vahes neid leida võib (jagades need näiteks puu- ja juurviljadeks, kuivaineteks, piimatoodeteks, maitseaineteks jne). Lisaks, et ei tekiks olukordi, kus poes midagi puudu on, näitab rakendus GPS-i abil lähimaid poode ja märgib ära, millises neis on kõik vajalikud asjad olemas. Poes nimekirjaga ringi liikudes saab järjest maha kriipsutada asjad, mis juba leitud on.

Samuti on võimalik rakendusse üleslaadida pilte söökidest, mis antud retseptide järgi tehtud on. Teistelegi hea näha. Lisainformatsioon on ka kõikide Tere toodete kohta, millised on koostisosad, milline tootmisprotsess ja kust antud toodet on võimalik osta.

Rahvusvahelised ja kodumaised esinejad jagavad Tallinn Marketing Week raames praktilisel networking-workshopil „Mobiiliturundus“, mis toimub 21. mail kell 12-14 Tallinki laeval Romantika (laev on sadamas), oma parimaid kogemusi antud valdkonnas.

Seminaril leiame vastuseid järgmistele küsimustele: Kuidas turunduda mobiilis olematu eelarvega? Kuidas Google otsingumootorites silma paista? Kuidas kõige efektiivsemalt suunata oma turundust mobiilis? Kas enda ettevõtte mobiiliäpp on vajalik? Millised on soodsamad alternatiivid? Mis on mobiilne kliendikaart? Kuidas läbi mobiili kliente ettevõttega tihedamalt siduda? Kuidas läbi nutitelefonide andmebaasi kasvatada?

Networking-workshopi „Mobiiliturundus“ kohta saab täpsemat infot siit: http://mi.ee/koolitused/mobiiliturundus

Tutvu kõikide Tallinn Marketing Week seminaride ja esinejatega!

Kommenteeri meie Facebooki lehel