fbpx Ekspordirevolutsioonil osalejate lemmikõppejõud on Jean Sutton Londonist | Marketingi Instituut
02.07.12

Ekspordirevolutsioonil osalejate lemmikõppejõud on Jean Sutton Londonist

Ekspordirevolutsiooni esimese aasta noortega tehtud intervjuudest ja nende tagasiside ankeetidest võis välja lugeda, et kõige enam väärtustati praktilisest aspektist Londoni turu-uuringute firma omaniku ja rahvsuvahelise turu-uurija Jean Suttoni näpunäiteid. Ilma üllatusteta teenis Jean ka Ekspordirevolustion 2 osalejate suure heakskiidu. Mida kirjutasid noored Jeani loengute järel?

Valik kommentaare tagasiside lehtedelt:

„it was all very good!“; „I just love her:)“; „important information easily represented“; „koolitaja on väga proffesionaalne“; „J.Sutton all information was useful. Liked the fishing for clearness“; „Jean - you are incredibly competent person and your many examples mode me trust you even more“; „Jean is a wonderful teacher who has structure in the seminar and diction/articulation“

Aga mida ikkagi Jean noortele õpetas? Ennekõike seda, kuidas ja kust (põhjalikud nimekirjad asutustest ja nende interneti aadressidest) täiesti iseseisvalt hankida infot välisturgude, konkurentide, potentsiaalsete klientide, turumahtude jms kohta ilma turu-uuringu firmat külastamata. Jeani korduvamaid mõtteid oli ja on, et e-kirja teel infot hankida on mõttetu, hea pildi saamiseks piisab kuni 20 inimesele helistamisest. Samuti hoiatab Sutton oma koolitustel, et hulgakaupa e-kirjade väljasaatmine ja lootus, et see loob kontakte, on algusest peale ekslik. Suttoni sõnul tuleks võõrastele inimestele e-kirja saatmine lausa välistada, sest ükski normaalselt toimiv ettevõtte selle peale ei reageeri.

Infopesa: 
Kommenteeri meie Facebooki lehel