Peak Sales on oma blogis välja toonud 17 mõõdikut, millele müügi tulemuslikkuse kasvatamisel tähelepanu pöörata:
-
Aastaks 2018 on 20% B2B müügitiime virtuaalsed st ostjad räägivad müüjaga alles viimases etapis.
-
67% ostuteekonnast on digitaalne.
-
100-500 töötajaga ettevõttes on keskmiselt 7 inimest seotud enamuse ostuotsustega.
-
Ostutiimides on erinevad rollid: "äriostja", "finantsostja", "tehniline ostja", "riski ostja", "kasutaja ostja"
-
Soojendatud kontaktid teevad 47% suuremad ostud kui külmad kontaktid.
-
B2B ostjatele annab sotsiaalmeedia enesekindluse ostu sooritamiseks.
-
75% B2B ostjatest ja 84% tippjuhtidest kasutab sotsiaalmeedia infot ostuotsuste tegemisel.
-
72.6% müüjatest, kes kasutab sotsiaalmeediat müügiprotsessis, ületas teisi müüjaid ja ligi neljandikul korral ületasid oma müügieesmärke.
-
70% on suurem tõenäosus saada kohtumisele kui oled potentsiaalse kliendiga samas LinkedIn grupis.
-
71% ettevõtetest, kes kasutab gamificationi, väitis, et nende müük kasvas 11%-50%.
-
75% tippjuhtidest kinnitas, et nad on osalenud üritusel, kuhu kutsuja oli võõras.
-
42% müüjatest tunneb, et neil ei ole õiget infot müügikõne tegemiseks.
-
58% ostjatest väidab, et müüjad ei oska nende küsimustele vastata.
-
Telefonimüüjad teevad 100-500 kõnet iga sobiva kontakti kohta.
-
2007 oli vaja 3.68 korda katsetada, et potentsiaalne klient telefoni teel kätte saada. Täna on vaja selleks 8 katset.
-
Keskmine müüja teeb vaid 2 katset kliendi tabamiseks.
-
87% töötajatest ei ole oma tööle pühendunud.
Tule praktilisele koolitusele B2B turundus!