fbpx 17 mõõdikut, millele müügis tähelepanu pöörata | Marketingi Instituut
11.06.15

17 mõõdikut, millele müügis tähelepanu pöörata

Peak Sales on oma blogis välja toonud 17 mõõdikut, millele müügi tulemuslikkuse kasvatamisel tähelepanu pöörata:

  1. Aastaks 2018 on 20% B2B müügitiime virtuaalsed st ostjad räägivad müüjaga alles viimases etapis.

  2. 67% ostuteekonnast on digitaalne.

  3. 100-500 töötajaga ettevõttes on keskmiselt 7 inimest seotud enamuse ostuotsustega.

  4. Ostutiimides on erinevad rollid: "äriostja", "finantsostja", "tehniline ostja", "riski ostja", "kasutaja ostja"

  5. Soojendatud kontaktid teevad 47% suuremad ostud kui külmad kontaktid. 

  6. B2B ostjatele annab sotsiaalmeedia enesekindluse ostu sooritamiseks. 

  7. 75% B2B ostjatest ja 84% tippjuhtidest kasutab sotsiaalmeedia infot ostuotsuste tegemisel. 

  8. 72.6% müüjatest, kes kasutab sotsiaalmeediat müügiprotsessis, ületas teisi müüjaid ja ligi neljandikul korral ületasid oma müügieesmärke. 

  9. 70% on suurem tõenäosus saada kohtumisele kui oled potentsiaalse kliendiga samas LinkedIn grupis. 

  10. 71% ettevõtetest, kes kasutab gamificationi, väitis, et nende müük kasvas 11%-50%. 

  11. 75% tippjuhtidest kinnitas, et nad on osalenud üritusel, kuhu kutsuja oli võõras. 

  12. 42% müüjatest tunneb, et neil ei ole õiget infot müügikõne tegemiseks. 

  13. 58% ostjatest väidab, et müüjad ei oska nende küsimustele vastata. 

  14. Telefonimüüjad teevad 100-500 kõnet iga sobiva kontakti kohta. 

  15. 2007 oli vaja 3.68 korda katsetada, et potentsiaalne klient telefoni teel kätte saada. Täna on vaja selleks 8 katset.  

  16. Keskmine müüja teeb vaid 2 katset kliendi tabamiseks. 

  17. 87% töötajatest ei ole oma tööle pühendunud. 

Loe originaalartiklit siit.

Tule praktilisele koolitusele B2B turundus!

 

Infopesa: 
Kommenteeri meie Facebooki lehel