Turundusraadio: müük ei sünni iseenesest, selle taga on targad juhid ja tasemel müügimehed
Suur müük sõltub mitmetest teguritest. Olulised on esmamulje, detailid ja seegi, et terve ettevõte edastab ühtset sõnumit ja kõik tegutsevad müügi nimel.
Suur müük sõltub mitmetest teguritest. Olulised on esmamulje, detailid ja seegi, et terve ettevõte edastab ühtset sõnumit ja kõik tegutsevad müügi nimel.
Raul Leppik, kes on Newbase OÜ asutaja annab nõu kuidas oma kliendibaasi paremini ära kasutada. Raul oli esineja ka Tallinn Marketing Week seminaril " Uued müügistrateegiad".
Vaata videot:
Timo Raimla, kes on Elektroskandia Baltics OÜ müügidirektor ja juhatuse liige jagab nõu kuidas uusi müügistrateegia muudatusi ettevõttes ellu viia. Timo oli esineja ka Tallinn Marketing Week seminaril "Uued müügistrateegiad".
Rahvusvaheliste mobiilimaksetega tegeleva Fortumo äriarenduse juht Andrea Boetti räägib, millised on Fortumo uued müügistrateegia trendid millega tuleb arvestada nende elluviimisel.
Rahvusvaheliste mobiilimaksetega tegeleva Fortumo äriarenduse juht Andrea Boetti jagab oma kogemusi, kuidas müügistrateegiad on viimastel aastatel muutunud.
Peak Sales on oma blogis välja toonud 17 mõõdikut, millele müügi tulemuslikkuse kasvatamisel tähelepanu pöörata:
Aastaks 2018 on 20% B2B müügitiime virtuaalsed st ostjad räägivad müüjaga alles viimases etapis.
Kanada Professionaalse Müügi Assotsiatsioon on välja toonud 5 olulisemat muutust müügijuhtimises 2015 aastal.
Kontaktide soojendamise taktikad on nagu vees sulistamine näidates erineva nurga alt oma tegevust ja sisu.
Ajal kui sotsiaalmeedia saab kogu tähelepanu omades suurt kasutajaskonda, on tegelikult e-kirjade jõudmise tõenäosus kliendini palju suurem. Võib väita et e-kiri on 6 korda suurema nähtavusega kui Facebook ja 6 korda efektiivsem kui Twitter.
Mis on kliendikontakti generatsioon? Miks see on oluline? Kes on sellega seotud? Millised on kliendikontakti generatsiooni taktikad? Miks on sisuline turundus oluline?
Milline on sisu planeerimise protsess?