fbpx RAAMATU REEDE – Ole meie külaline | Marketingi Instituut
20.06.14

RAAMATU REEDE – Ole meie külaline

Soovitame lugemiseks Disney Instituudi poolt välja antud raamatut “Ole meie külaline”.

«Ole meie külaline» näitab, kuidas juhtida protsesse nii, et sellest tekiks igapäevane maagiliselt võluv teenindus. Raamatus on kokku võetud Disney legendaarne teeninduskogemus ning lisatud ka teiste valdkondade omi, kus on rakendatud samu põhimõtteid. Pärast Disney süsteemi tundmaõppimist saate kiiresti aru, et lõbustuspargil on paljude ettevõtetega enam ühist, kui esmapilgul paistab. 
Kõik organisatsioonid püüdlevad sama eesmärgi poole: teenindada inimesi, kes nende tooteid ja teenuseid ostavad. Ükskõik kas neid nimetada klientideks, tellijateks, valijateks või külalisteks – ettevõtted peavad rahuldama nende ootusi või nad riskivad neid kaotada.

Raamat on suurepärane lugemine, et õppida tundma uusi ja loovaid lähenemisi ning et anda oma ettevõttele energiat saavutamaks veelgi suuremat edu.  Raamat on kirjutatud lihtsas ja arusaadavas kirjakeeles ning annab ülevaate klienditeeninduse maagiast.

Ava raamat, et olla nende külaline!

Mõnusat lugemist!

 

Infopesa: 
Kommenteeri meie Facebooki lehel