fbpx RAAMATU REEDE: Kallista oma kliente | Marketingi Instituut
25.10.13

RAAMATU REEDE: Kallista oma kliente

Alustame RAAMATU REEDE rubriigiga, et soovitada mõnusaid raamatuelamusi nädalavahetusteks. Soovitame lugemiseks raamatuid, mis on inspireerivad mitmes valdkonnas ja läinud korda kas meile või teistele turundajatele ja ettevõtjatele.

Mõtlesime pimedate sügisõhtute peale ja esimeseks raamatusoovituseks on Jack Mitchelli „ Kallista oma kliente“.

Jack Mitchell, kes kümmekond aastat tagasi ka Eestis käis, on hea jutustaja, kes põimib praktilisi näpunäiteid ilmekate lugudega oma kaubamajade klientidest ja töötajatest, kes on talle kui oma pere liikmed.

Tema ärifilosoofia on äärmiselt lihtne ja inimlik: kallistamine ei tähenda, et teine inimene tuleb kohmetunult enda käte vahele haarata. Kallistamine on mõtteviis, mille aluseks on see, et kliendile pakutakse alati rohkem kui ta sinult ootab. Me kallistame kedagi, kui paneme ta end hästi tundma. Ületame ootusi. Üllatame. Ja selleks, et efektiivselt kallistada, peab oma panuse andma terve ettevõte. Kui sa arvad et klient on kõige tähtsam ja tema hoidmise nimel tasub pingutada, siis leiad siit raamatust ideid ja mõtteid kuidas kasutada kallistamise filosoofiat oma ettevõttes. Kallistamine on samuti hea võimalus suurepäraste töötajate leidmiseks ja tulude suurendamiseks. RAAMATU REEDE avaraamat aitab sind läbi klientide  parema teenindamise jõuda rahulolevate töötajateni ja muuta ettevõte kasumlikumaks.

TOREDAID LUGEMISELAMUSI!

Infopesa: 
Kommenteeri meie Facebooki lehel