fbpx Kellest saab Ines Karu mantlipärija? | Marketingi Instituut
03.06.14

Kellest saab Ines Karu mantlipärija?

Taaskord on alanud konkurss parimate turundusalaste magistri- ja bakalaureusetööde leidmiseks, et selgitada ülikoolilõpetajate seast välja 2014. aasta võimekaimad noored turundusinimesed.  Teadupärast pälvis 2013. aastal magistritööde seas peapreemia Ines Karu-Salo töö, milles ta analüüsis põhjalikult õnnetunde mõju tarbijakäitumisele ja ettevõtte kasumi suurenemisele.

„Eesti majanduse ja ettevõtete kasv on suuresti seotud turundusoskusega, nii kohaliku kui rahvusvahelise turunduse mõistmisega. Just seepärast jälgime pidevalt, kes meie noortest suudavad seda valdkonda süvitsi mõista, hinnates nende ülikoolide lõputöid,“  selgitas konkursi eestvedaja Anu-Mall Naarits Marketingi Instituudist. „Ootame kõigi Eesti ja välisülikoolides turundusalaseid lõputöid kirjutavate eestimaalaste töid Marketingi Instituuti 30. juuniks, et siis lasta žüriil valida neist välja tugevamad, ajakohasemad ja praktilisemad ning neid omakorda auhinnata.“  Nii bakalaureuse- kui magistritööde valdkonnas antakse võitjale Marketingi Instituudilt peapreemiaks 300 eurot.

Naarits märkis, et koolilõpetajad ei pea konkursil osalemiseks tegema midagi erilist, vaid saatma lihtsalt oma lõputööd meiliga instituuti.

Turundusalaseid lõputöid hindab Marketingi Instituut juba neljandat aastat. Kui 2010. aastal oli tööde esitajaid konkursile üheksa, siis 2011. aastal 40, 2012. aastal juba 57 ja 2013. aastal 47. „Tuleb ka märkida, et vaikselt aga kindlalt on üldine tase aasta-aastalt tõusnud ja igal aastal on olnud paar säravat tähte,“ möönis Naarits.

Täpsemat infot konkursi kohta leiab Marketingi Instituudi kodulehelt.

Ines Karu-Salo eelmise aasta inspireeriva inglise keelse lõputööga saab tutvuda siin: “The Effect of Universal Emotions in Customer Behaviour“ 

Lisainfo: Marge Eelmaa, tel: +372 668 4770
Infopesa: 
Kommenteeri meie Facebooki lehel