Marketingi Instituudi poolt neljandat korda korraldatud konkursi parima turundusalase bakalaureuse- ja magistritöö leidmiseks kandideerib 72 tööd. Konkursi eesmärgiks on tõsta turunduse populaarsust Eestis.
Tänaseks on tööde esitamise tähtaeg lõppenud. Võitja kuulutatakse välja hiljemalt 15. september 2014.
Loe rohkem siit.
Varasemad võidutööd:
2013 - Ines Karu-Salo magistritöö “The Effect of Universal Emotions in Customer Behaviour“ Estonian Business School
2013 - Keteli Tuunas bakalaureusetöö “Kliendikogemuse juhtimine läbi sensoorse kogemuse kaupluse Timberland näitel“ Tartu Ülikool
2012 - Marju Teras magistritöö “The Evolution of Marketing Capability and Alliance Portfolio: Case of Hilton Worldwide“ Tallinna Tehnikaülikool
2012 - Marin Lehtmets bakalaureusetöö "An analysis of the drivers of positive word-of-mouth on the example of the service industry in Estonia” Estonian Business School
2011 - Kristel Rannu magistritöö “Geneeriliste ravimite turule toomise mõju Eestis südameravimite näitel” Estonian Business School
2011 - Liiu Matikainen bakalaureusetöö “Sisemise turunduse rakendamine sisemise brändi kujundamiseks MTÜ Antoniuse Gildi näitel” Tartu Ülikool
2010 - Veronika Pekurina bakalaureusetöö „Nord Stream ja Venemaa rahvusvaheline suhtekorraldus Venemaa ajakirjanduse põhjal„ Tallinna Ülikool
Võitjate kogemused:
2013 aasta parim magistritöö Ines Karu-Salo (Realeyes foto): "Minu MA töö puhul oli tegu uudse teemaga, millest polnud ülemaailmselt veel ükski tudeng kirjutanud ning uskusin, et see töö võiks konkursile sobida. Töö kirjutamine nõudis teatud määral ka riski võtmist - teema tekitas koolis juba algusest peale palju sahinat (nii laitmist kui heakskiitu), sest lektoritele tundus see suhteliselt tundmatu maa. Minu jaoks oli oluline kirjutada millestki uuest ja teha seda võimalikult hästi, mitte nn. jahvatada juba räägitud teemadel. Olin aga väga pühendunud pingutama, huvitatud ja motiveeritud ehk uskusin töö edusse - paigutasin selle olulisele kohale ja soovisin, et sellest kasulikust teemast kuuleksid rohkemad. Veel parem kui sellel teemal kirjutataks/avastataks edasi:).“
2012 aasta parim magistritöö Marju Teras: "Marketingi Instituut on loonud väga tähendusliku traditsiooni tunnustades iga aasta parimat bakalauruse ja magistritööd. Innustan Teid kõiki peale väsitavat, kuid kindlasti põnevat protsessi jagamaks oma tööd ja mõtteid teistega. Minu magistritööst sündis midagi põnevat mitte ainult minu enda jaoks, vaid kõikidele turundushuvilistele ja mul oli siiralt hea meel oma teadmisi teistega jagada."
2012 aasta parim bakalaureusetöö Marin Lehtmets: "Marketingi Instituudi lõputööde konkursil osalemine oli heaks võimaluseks, et kõrvutada oma tööd teiste turunduse alaste lõputöödega eri ülikoolidest. See oli väärtuslik kogemus, mille läbi sain tagasisidet oma ala ekspertidelt ning konkurss andis mulle võimaluse panna proovile oma lõputöö praktilisuse ja uudsuse. Loomulikult oli motiveerivaks ka välja antav stipendium, mis pärast suure töö ära tegemist oli väga magusaks tasuks!"
2011 aasta parim magistritöö Kristel Rannu: “Kui oled tublisti panustanud töö kirjutamisel ning jõudnud uuritavas valdkonnas huvitavate ideede ja järeldusteni, siis see on väärt, et tööst lähtuv uus teadmine jõuab laiema auditooriumini.“
2010 aasta parim bakalaureusetöö Veronika Pekurina: “Kui ma neli aastat tagasi ülikooli lõpetasin, valisin oma bakalaureusetöö teemaks Nord Streami rahvusvahelise suhtekorraldusele, võrreldes omavahel Venemaa siseturule ja rahvusvahelisele üldsusele suunatud sõnumeid. Tol hetkel oli teema teravalt päevakorras ning isiklikust huvist tegin oma tööd täie pühendumusega ja väga põhjalikult. Ning rahulolu hästi tehtud töö üle ning soov selle tulemusi teistega jagada innustasidki mind osalema. Seda suurem oli muidugi ka võidurõõm! Osale Sina ka, sest nii kaaluka konkurssi võit on tõeline tunnustus ja väga lennukas inspiratsioon tuleviku jaoks! :) "