
Konverentsi Otseturunduse nähtamatud relvad: 100 ideed heaks täienduseks soovitame raamatut Direktreklam, autoriteks on Maj Bonde-Teir ja Peter Westerstahl.
Tegemist on tõelise otseturunduse käsiraamatuga, mis on väga põhjalik, hästi tehniline ja täpne. Autorid kirjeldavad raamatus lähemalt mitmeid erinevaid aspekte: millistele meeltele otseturundus mõjub, kuidas inimesed tekste ja sõnumeid haaravad. Lisaks sellele analüüsivad autorid ka kampaaniaid ja nende tulemusi, vaadatakse üle tulemuslikkus ja finantsanalüüsid. Kõik oluline info on raamatusse kokku koondatud ja on, millest õppida. Raamatu teevad kirjumaks ka põnevad joonised ja kommentaarid oma ala professionaalidelt. Rootsi oma ala parimat profid räägivad, mis on aktuaalne ja huvitav Rootsi turul ning mis paelub tervet maailma. Soovitame raamatut lugeda neil, kes tahavad otsereklaamist rohkem teada saada. Raamat on rootsikeelne.
Head lugemist!