fbpx RAAMATU REEDE – Reklaamipsühholoogia | Marketingi Instituut
07.02.14

RAAMATU REEDE – Reklaamipsühholoogia

Konverentsi Otseturunduse nähtamatud relvad: 100 ideed sissejuhatavaks eellugemiseks soovitame raamatut Reklaamipsühholoogia, autor on Talis Bachmann.

Tegemist on esimese eestikeelse reklaamipsühholoogia ja -teooria raamatuga.

Reklaamid ümbritsevad ja mõjutavad meid kõikjal, sageli meid manipuleerides, ilma et ise sellest ise aru saaksime. On öeldud ka,  et reklaam on see kui õnnestub müüja kaupa, mida inimene tegelikult ei vaja, raha eest mida tal endal parajasti ei ole. Samas ei suuda me ka ette kujutada reklaamitut igapäevaelu. Raamat on heaks abimeheks ja aitab meil läbi näha psühhomanipulatsioone ning meile mittevajaliku osava „pähemäärimise“ tehnikaid. Autor kirjutab raamatus tarbijate emotsionaalsetest seisunditest ja hoiakutest, reklaamide mäletamisest, keelekasutusest reklaamis ja neuromarketingist. Raamat on kasulik kaaslane nii tudengitele, reklaamipraktikutele kui ka tavalugejale.

Lõpetuseks üks mõnus ütlus reklaami kohta, mille lausus hispaania munk , kirjanik ja filosoof Baltasar Gracian juba 300 aastat tagasi: „Olla midagi väärt ja teada, kuidas seda välja näidata, on olla kahekordselt midagi väärt.“

Head lugemist!

 

Infopesa: 
Kommenteeri meie Facebooki lehel