17. septembril toimus järjekorras juba üheteistkümnes Turunduse Tulejoonel. Marketingi Instituudi uue hooaja avaüritus viidi koostöös Disainiööga Noblessneri valukojas.
Turunduse Tulejoonel teemaks sel aastal oli eksport ja eelkõige just Eesti disaini eksport. Väärt nõuandeid ekspordiga alustamisest ning ekspordi võimalustest ja takistustest jagas Marketingi Instituudi juht Anu-Mall Naarits. Lisaks rääkis üritusel disaini- ja mööblistuudio OOT-OOT kaasasutaja ja tegevjuht Marko Ala. Edukas Eesti disaini eksportija rääkis, kuidas on OOT-OOT rahvusvahelise eduni jõudnud ja jagas publikult hulgaliselt väärt nõuanded, mida ekspordiga tegelev (või sellest alles mõtlev) disainer/ettevõtja saaks oma töös ära kastada.
Samuti toimus Turunduse Tulejoonel traditsiooniline Marketingi Instituudi bakalaureuse- ja magistritööde konkursi võitjate autasustamine.
Bakalaureusetööde võitjaks osutus Neveli Niit tööga "Eesti noorte täiskasvanute ühekordsete plastpakendite tarbimist mõjutavad tegurid" .
Magistritöö võidutöö kirjutasid Goh Seng Jone & Taranika Tionna Nurmik pealkirjaga "New retail: An exploratory study on end-to-end value chain digitisation in Chinese and Estonian grocery industry" .
Õnnitleme kõiki võitjaid. Turnduskonkursile esitatud töid on võimalik lugeda SIIT .
Sel aastal toimus Turunduse tulejoonel ka Marketingi Instituudi hea partneri koolitusfirma Invicta juhtimisalaste lõputööde autasustamine.
Parim juhtimisalane bakalaureusetöö: Kristin Aalep "Sotsiaalmeedia digijälje negatiivne mõju töötajate tööalasele karjäärile" (BA)
Parim juhtimisalane magistritöö: Marjana Luist "Teenuste disaini metoodika rakendamine kaasamise parendamiseks Eesti Metodisti Kiriku Pärnu Agape koguduse näitel" (MA)
Juhtimisalastele lõputööde konkursile esitatud töid saad lugeda SIIT.
Lisaks andis välja eriauhinna juhtimisalasele bakalaureuse- ja magistritööle ajakiri Director:
Laura Mugu "Motivatsiooni kasv sõltuvalt ülesande struktuurist" (BA)
Tauri Kiisma "Organisatsioonikultuur Euroapteegis ja selle seos muudatuste juhtimisega apteegiketi ülevõtmisel" (MA)
Omalt poolt andis välja ka Instar eriauhinnad kahele parimale tööandja brändingu lõputööle:
Daisy Koorits "Tööandja atraktiivsuse tõstmine õendusüliõpilaste seas SA Viljandi haigla näitel"
Riin Oeselg "Päästeameti kui tööandja kuvand suurimates online-portaalides ilmunud meediakajastuste näitel 2018. aastal"
Täname kõiki üritusel osalejaid ning kohtumiseni juba järgmisel sügisel!