Shopper marketingi seminar puudutab kõiki neid, kes on tegevad jaekaubanduse valdkonnas. Seminar toimub Tallinn Marketing Week raames 17.mail kell 12-14 Tallinki laeval Romantika.
Kuidas Muumimaa on saavutanud päris olulise müügimõju kasutades uusi mobiilseid lahendusi, mis on seal kohapeal olemas, suhtlevad külastajatega ja aitavad müügitulemusi parandada. Saame teada millised on kõige uuemad ja kaasaegsemad kaubanduskontseptsioonid ning kuidas neid rakendada. Mervi Lill Apotheka´st jagab oma kogemusi uue kontseptsiooni väljatöötamisest koos rahvusvaheliste konsultantidega. Kontseptsiooni turundamise kogemusi jagab ka Läti kosmeetikafirma Stenders. Esineja Kreekast dr Nikolaos Dimitriadis räägib, kuidas neuroturundust müügitegevustes ära kasutada.
Vaata seminari kohta lisainfot www.tallinnmarketingweek.com
Vaata seminari tutvustavat videot: