Organisatsioonides on järjest rohkem andmeid, mida inimesed eeldavad, et te oskate kasutada. Kuidas aga neid kasutada, mida andmetest otsida, mida nendega peale hakata ja milliseid otsuseid vastu võtta? Sellest kõigest räägime Tallinn Marketing Week seminaril Andmepõhine turundus, mis toimub 18.mail kell 15-17 Tallinki laeval Victoria I.
Räägime seminaril andmepõhiselt läbi turundusviisi, mille nimi on inbound marketing, räägime filosoofiast kuidas seda kasutatakse. John Kennedy Hubspotist jagab kogemusi kuidas koguda andmeid ja kuidas teha otsuseid selleks et saada turunduse ja müügi liin paika. Piret Paulus Inbankist on valmis rääkima kuidas läbi kliendikäitumise analüüsi anda koostööpartneritele nõu nende müügi jõuliseks kasvatamiseks. Samuti toob oma kogemusloo meieni Teet Jagomägi, Reach-U esindaja, kelle mobiiliteenus valiti üheks parimaks mobiiliteenuseks maailmas aastal 2014. Mis on hea näide, kuidas ära kasutada ja kokku viia andmed mida me saame mobiilist, andmed mis on olemas ettevõtetel ning kus vahel on ka operaatorfirma.
Tasub kindlasti tulla kuulama, mida selles valdkonnas on juba ära tehtud ja mida kõike veel ära teha annab.
Vaata seminari kohta lisainfot www.tallinnmarketingweek.com
Vaata seminari tutvustavat videot: