
aru, et ainuüksi kõrge ja kauni vaatega inimesi kohale ei meelita, vaid pakkuda tuleb väga mitmekihilist sisu ning väga head teenindust.
välja ükshaaval, rõhutas ta. Kui selle aasta suvehitiks on saanud nn taeva äärel kõndimine, mis on kohale meelitanud palju rahvast, siis muude
tulevikuideede seas on kaalutud näiteks ka benji hüppeid.
jaoks olema normaalne. Esimesel remondijärgsel aastal külastas torni 260 000 inimest, päevas suudetakse vastu võtta kuni 1500 inimest.
Selleks, et tabada võimalikult laia sihtrühma, jagab teletorn oma turundustegevused mitme huvigrupi vahel. Ekstreemsuste otsijatele pakutakse
ülesjooksmise, langevarjuga allahüppamise ja servakõndimise võimalusi. Head toiduelamust täiustatakse näituste ja kontsertitega. Lisaks veel
ekspositsioon Eesti ajaloost ja film 1991. aasta murrangulistest sündmustest.
Kõike seda mitmekesisust on püütud edasi anda koolitatud ja treenitud meeskonna abil, kelledest üks silmatorkavamaid ameteid on lifti järjekorra
haldur, kes peab vahel tüütult pikaks veniva ooteaja meeleolukalt sisustama.
Turundusraadio saatejuhi ja turunduskonsultandi Anu-Mall Naaritsa sõnul on Tallinna Teletorn oma mitmekihiliste teenustega heaks näiteks igale
turismiarendajale. „Oluline pole mitte hoone, vaid inimesed ja meeskond, kellega pakkuda parimat teenindust ja meeldejäävaid elamusi,“ märkis ta.