fbpx Turundusraadio: Turismiettevõtjatel tasuks rõhuda mitmekihilisele sisule ja paremale teenindusele | Marketingi Instituut
08.08.13

Turundusraadio: Turismiettevõtjatel tasuks rõhuda mitmekihilisele sisule ja paremale teenindusele

Selle nädala Turundusraadios rääkis SA Tallinna Teletorn juhataja Riina Roosipuu teletorni turunduspõhimõtetest. Tema sõnul annab teletorn endale
aru, et ainuüksi kõrge ja kauni vaatega inimesi kohale ei meelita, vaid pakkuda tuleb väga mitmekihilist sisu ning väga head teenindust.
Riina Roosipuu märkis, et teletornil on olemas tegevusplaan viieks aastaks, mis sisaldab ka palju uusi ja äkilisi teenuseid. Kuid kindlasti tuuakse need
välja ükshaaval, rõhutas ta. Kui selle aasta suvehitiks on saanud nn taeva äärel kõndimine, mis on kohale meelitanud palju rahvast, siis muude
tulevikuideede seas on kaalutud näiteks ka benji hüppeid.
Riina Roosipuu sõnul on teletorn oma remondijärgse 1,5 aastaga veel niivõrd noor ettevõte, et ta ei oska hinnata, milline külastajate arv peaks nende
jaoks olema normaalne. Esimesel remondijärgsel aastal külastas torni 260 000 inimest, päevas suudetakse vastu võtta kuni 1500 inimest.

Selleks, et tabada võimalikult laia sihtrühma, jagab teletorn oma turundustegevused mitme huvigrupi vahel. Ekstreemsuste otsijatele pakutakse
ülesjooksmise, langevarjuga allahüppamise ja servakõndimise võimalusi. Head toiduelamust täiustatakse näituste ja kontsertitega. Lisaks veel
ekspositsioon Eesti ajaloost ja film 1991. aasta murrangulistest sündmustest.

Kõike seda mitmekesisust on püütud edasi anda koolitatud ja treenitud meeskonna abil, kelledest üks silmatorkavamaid ameteid on lifti järjekorra
haldur, kes peab vahel tüütult pikaks veniva ooteaja meeleolukalt sisustama.

Turundusraadio saatejuhi ja turunduskonsultandi Anu-Mall Naaritsa sõnul on Tallinna Teletorn oma mitmekihiliste teenustega heaks näiteks igale
turismiarendajale. „Oluline pole mitte hoone, vaid inimesed ja meeskond, kellega pakkuda parimat teenindust ja meeldejäävaid elamusi,“ märkis ta.

 
Turundusraadio saadet kuidas arendada turismiteenuseid saab järelkuulata Marketingi Instituudi kodulehelt:
Infopesa: 
Kommenteeri meie Facebooki lehel