fbpx Telgitagused haaravad kaasa | Marketingi Instituut
02.10.10

Telgitagused haaravad kaasa

Czech Airlinesi pakkumine tulla stjuardesside kursusele on hea näide kaasavast turundusest. Viietunnise workshopi käigus on võimalik proovida paljude unistuste ametit ning saada teada rohkem lennukitest, meteoroloogiast ja turvalisusest. Lennusimulaatoril saab katsetada stjuardessi rolli sisse elamist ja reisijate teenindamist. Lõpuks antakse ka tunnistus.

Ma ei ole kindel, et see on ainult alus tulevase järelkasvu värbamisele, kuid hea turundusviis igal juhul.  Kümnete ja sadade osalejate tunnistused koduseintel kogemusest, millest igale külalisele räägitakse, vahvad fotod Facebookis ehedate emotsioonidega ning mõnus kodune äratundmise tunne igal lennul ning mõttes võrdlus CSA-ga - need on mõned positiivsetest aspektidest, mida selline kaasamine annab. 

Kuidas saaksid sina oma ettevõtmises kasutada Czech Airlines'i praktikat, et tekitada rohkem huvi oma ettevõtte kohta?

 

Infopesa: 
Kommenteeri meie Facebooki lehel