fbpx RAAMATU REEDE – How Brands Grow | Marketingi Instituut
30.05.14

RAAMATU REEDE – How Brands Grow

Soovitame lugeda raamatut “How Brands Grow”, mille autoriks on professor Byron Sharp,  kes on Lõuna-Austraalia Ülikooli Ehrenberg-Bass Instituudi Turundusteaduste direktor.

See raamat on müüdimurdja, mis lõhub klassikalised teaduslikud avastused. Erinevalt enamikust äriraamatutest põhineb see igapäevase müügimaailma laialdasel andmepagasil. Seetõttu ei ole raamatus esile toodud tõed tugitoolis mõtisklemise teoreetiline tulemus ja ka mitte vaid ühe üksikjuhtumi uurimistulemus.  Väga palju jagatakse täna turundusalaseid kogemusi, mis põhinevad nö eilsetel tulemustel, ning mis sageli on toimunud hoolimata sellest, mida turundajad tegid. Raamat toob välja praktilised näited, millele me saame toetuda ja mida saame usaldada. Sul on selge konkurentsieelis kui sa järgid neid õpetusi.

Raamat on Advertising Age lugejate poolt hinnatud 2013 aasta parimaks turundusalaseks suveraamatuks!

Kui soovid osta sel aastal vaid ühe raamatu, mis õpetaks sul olema parem turundaja, soovitame sul lugeda just seda!

Mõnusat lugemist!

Infopesa: 
Kommenteeri meie Facebooki lehel