fbpx Kuhu pöörata turunduse tähelepanu? | Marketingi Instituut
01.02.15

Kuhu pöörata turunduse tähelepanu?

1. Tunne oma ostjaid sügavuti, et mõista, mis neile tõeliselt korda läheb. 

2. Mobiil ja muu kaasaskantav tehnoloogia on kohe-kohe kõikidele kättesaadav. Mis strateegia valid?

3. Milleeniumi noored on kuum teema, aga Generatsioon Z (süninud 1994-2010) hakkab lõpetama kooli ning tulema tarbijaturule. Mis on nende ootused?

4. Ühisrahastus on investeerimise tuhkatriinulugu, kus mitte ainult start-upid ei testi oma ideid, vaid ka suured tegijad.

5. Mitteostjate persoonad on niisama olulised, kui ostjate persoonad, kelle loomisega juba harjunud oleme. 

Loe originaalartiklit siit.

Infopesa: 
Kommenteeri meie Facebooki lehel