30 kõnet kahe nädala jooksul müügimehele, et teada saada, kas lemmikmargi tossud jõuavad kohale järgmiseks võistluseks. Kingiks saadud konkureeriva brändi tooted jäävad kappi seisma. Sissetulekust vähemalt kolmandik läheb lemmikbrändile.
Selle kirjelduse järgi võiks arvata, et tegemist on ekstreemse fänniga (ik extreme consumer), kes peaks oleme iga turundaja unistus. Hinnanguliselt võiks sellesse kategooriasse kuuluda kuni 5% kõikidest klientidest, kelle jaoks lemmikbränd on tihti kui perekonnaliige, kes kaitsevad oma lemmikbrändi alati teiste rünnakute eest ning kes ei ole nõus ostma konkurentide tooteid.
Samas 82% turundajatest ei ole nende abil turundamisele ja müügi kasvatamisele mitte kunagi mõelnud ning 10% teeb kõik selleks, et neid vältida. Vaid 8% turundajatest kasutab neid oma turunduses. Selleks on loodud neile võimalusi uusi tooteid katsetada, osaleda eriüritustel, moodustatud klubisid ja palju muud.
Kuidas Sinu ekstreemsed fännid ettevõtte arengusse panustavad?