
Marketingi Instituut ja Turundusraadio andsid täna Rahvusraamatukogus toimunud rahvusvahelisel pressikonverentsil ansamblile Winny Puhh kätte auhinna Aasta turundustäht 2013 võitmise eest. Winny Puhh edestas Turundusraadio kuulajate arvates oma turundusliku leidlikkusega maailmas tähelepanu võita kokku 34 turundusalast saavutust, teiste seas EASi Robbie Williamsi kampaaniat kui Eesti tudengisatelliidi orbiidile saatmist.
Auhinnana andis Marketingi Instituut ansambli liikmetele üle spetsiaalsed kõrvaklapid, mis aitavad mängida ja kuulata vaid intrigeerivat muusikat.
Turundustähe kättesaamist pidasid ansambli liikmed sedavõrd oluliseks, et korraldasid selleks puhuks ka oma 20 tegevusaasta jooksul esmakordselt pressikonverentsi, kus rääkisid oma turundusalastest nippidest.
Turundusraadio on Marketingi Instituudi poolt ellukutsutud Eesti ainuke turunduslikel teemadel kõnelev internetipõhine raadiosaade, mida juhivad Anu-Mall Naarits ja Raul Kalev. Igal teisipäeval eetris olev raadiosaade on järelkuulatav aadressil http://mi.ee/turundusraadio.