fbpx Uued müügistrateegiad - workshopi lahendused ja ideed | Marketingi Instituut
26.05
2015

Uued müügistrateegiad - workshopi lahendused ja ideed

Seminaril UUED MÜÜGISTRATEEGIAD läbiviidud workshopi käigus genereeriti osalejate poolt mitmeid põnevaid ideid ja lahendusi: 

 

Ülesanne: Alljärgnevalt on toodud ühe 3-liikmelise meeskonna müügiprotsess, kus kõik liikmed teevad sama tööd selle protsessi järgi:

Leia 3 viisi, kuidas ülaltoodud müügiprotsessi kiirendada.

1. grupp

  • Ärianalüüs enne müügiprotsessi.
  • Tasuta prooviversioon.
  • Meeskonna tööülesannete jagunemine.

Leia 3 viisi, kuidas ülaltoodud müügiprotsessi odavamalt teostada.

2. grupp

  • Tööjaotus 1-4 – inimene A tulemustasuga, 5 – inimene B, 6- inimene C,B.
  • 1-4 kaetud suurepärase toote, pr & turundusega, 2 inimesega saab hakkama.
  • Kliendikogemuse kujundamine. Hea toode & hea teenindus. Emotsioon müüb.

3. grupp

  • Moodne tehnoloogia. Skype. Sõidukulude kokkuhoid.
  • Jagatud tööjaotus: üks otsib kontakte, teine koostab pakkumise koos lepinguga, kolmas on läbirääkija ja hoidja
  • Pakkumine + lepingunäidis võib saata koos.

4. grupp

  • Eeltöö tegemine. Sihtgrupi hoidmine, vajaduste selgitamine.
  • Ülesannete jaotus.

Leia 3 viisi, kuidas ülaltoodud müügiprotsessi teostada vähema tööjõuga.

5.grupp

  • Oma valdkonna eksperdid. 1 inimene – kontakt, teeb esmase kontrolli. Tippmüügiinimene – kohtumine, pakkumine, läbirääkimine, lepingud. Klienditeenindus – hoidmine.
  • Tekitada kliendis huvi – koduleht, e-maili kampaania, reklaam. Klient pöördub ise ettevõttesse. 1 inimene teeb pakkumise ja räägib läbi. 2 inimene valmistab ette lepingu ja hoidmine.
  • Hea arusaamine potsentsiaalsest kliendist, selgeks mida ja kellele müüa, seega ei pea kulutama aega esmasele ...

6. grupp

  • Töö jaotus: kes mida paremini oskab. 1 inimene tegeleb müügiga (kontakt + kohtumine + läbirääkimine). 2 inimene tegeleb paberite vormistamisega (pakkumine + leping). 3 inimene tegeleb kliendi hoidmisega.
  • Pakkumise automatiseerimine: arvuti programmide kasutamine.

Leia 3 viisi, kuidas ülaltoodud müügiprotsessi tulemuslikumalt teostada.

7. grupp

  • Vastutusalad jagada ringi. Vastavalt isikuomadustele.
  • Kasutada CRM ja müügitarkvarasid. Protsesside koondamine.
  • New base teenindus

8. grupp

  • Tööjaotuse jagamine (spetsialiseerumine)
  • Protsessi aja lühendamine ehk aja fokuseerimine
  • Vastavalt segmendile mõnede protsesside ärajätmine või lisamine.
Kommenteeri meie Facebooki lehel