fbpx Neuroturunduse hinnad on taskukohased | Marketingi Instituut
22.04
2016

Neuroturunduse hinnad on taskukohased

Shopper marketingis tuleb järjest rohkem sisse neuroturunduse teemasid. Kaasaegses jaeäri keskkonnas oleks ettevõttel mõistlik kasutada neuroturunduse mõjutusi. Suurt rolli mängib selles valdkonnas ka mobiilne tehnoloogia areng, mis aitab saavutada järjest kasvavaid müügitulemusi suhteliselt lihtsatel viisidel. Kaubanduskeskkonnas toimub ülikiire areng ning need nipid, mida vanasti kasutati tulemuste saavutamiseks, enam täna ei toimi ja on kiirelt vahetumas uute vastu. Tundes põhjalikult kliendi eelistusi, on võimalik turundustöö usaldusväärsust suurendada. Tänapäeval peaks igas turundusfirmas olema ligipääs neuroteaduslikult tõestatud infole ja disainile ning toote disain peaks olema testitud neuroteadlaste poolt enne turule jõudmist.  Neuroturundus ei aita mitte üksnes reklaame testida, vaid võimaldab neid algusest peale luua.

Neuroteadus on väga noor, 90% mida me täna teame aju kohta on vaid viimase 20 aasta uuringute tulemus. Aju moodustab vaid 2% kehamassist, kuid tarbib 20% kogu keha energiast, seega on aju peamine roll on säästa energiat.  Kas teadsid, et enam kui 90% aju energiast kulub alateadvuslikele ülesannetele.

Ja mis on kõige tähtsam – neuroturundus on kättesaadav meile kõikidele. Teenuse eest pakutav hind on igati taskukohane ka algajale väikeettevõtjale, kelle eelarved on sageli piiratud.  Toome siinkohal välja mõned kodulehed, mis antud teenust pakuvad:  www.feng-gui.com; www.eyequant.com; www.theeyetribe.com.

Tule kuula Tallinn Marketing Week seminaril „Shopper marketing“ kuidas soodsalt testida jaeturundunduse elemente erinevaid ajuteste kasutades, lisaks saad teada millised on neuroturunduse võimalikud mõjutused ja kuidas neid ära kasutada. Seminaril esinevad Dr Nikolaos Dimitriadis, kes on arendusjuht /Executive Development Institute at Τhe University of Sheffield International Faculty, CITY College (GRC); Jarno Malaprade, mobiilsete teenuste arendusdirektor /Liki Solutions(FIN); Baiba Cipa-Ziemelem, turundus- ja kommunikatsioonijuht / STENDERS (LAT) ja Mervi Lill, turundusjuht Magnum AS ( Apotheka) (EST). Esinejate paneeldiskussioon toimub teemal "Innovaatilised viisid tõhusaks jaeäri kasvatamiseks". Ainulaadse metoodikaga ülipraktilises networking-workshopis analüüsime ajuskänne erinevatest jaeturunduse elementidest.

Vaata lisaks www.tallinnmarketingweek.com

Kommenteeri meie Facebooki lehel